12 mai 2009

Am trait s-o aud si p-asta...

Lasam partea 3 din povesti nemuritoare cu indieni, am una fresh scoasa de la cuptor acum vreo ora si jumatate.

Ies de la liceu si ma intalnesc cu un cunoscut ( Nu dam nume, eu tin la politica de confidentialitate ) cu care merg catre metrou. El se cam grabea si l-am intrebat ce e cu fata pe care o are. Nu raspunde. Bun, zic sa incerc alta varianta. "Iti zic eu ce e, te-a lasat..." El raspunde ca nu... Eu cu umorul meu fin il incurajez "dar o sa te lase". Diabloic? Cam da. Continuam discutia, dar de data asta schimbam subiectul, in fine, nu asta e important.
Ajunsi pe peron suna respectivul pe cineva cu care citez "e singura persoana cu care as putea vorbi in momentul asta", vorbeste cu ea la telefon si se aseaza cu capul pe balustrada. Intre timp apare un alt amic (hai ca abia acuma mi-am dat drumul bine la scris :D ) cu care vorbesc eu ce s-a intamplat cu primul baiat. Cand explicam eu p-acolo ce are, apare un politist. O sa va relatez discutia dintre noi ( dialog unde cel mai mult a vorbit nasu' ). Punem de acuma legenda: P=nasu', Eu=eu, 1=baiatul cu probleme si 2=baiatul care venise mai tarziu.

P catre 1: Esti bine baiete?
E si 2 catre P: Da domnu' e bine, il doare un pic in capul pieptului ( minteam amandoi )
P catre 1 care tocmai ridicase capul de pe balustrada: Baiate, daca ti-e rau iesi afara, iei o gura de aer si ii spui politistului de la intrare ca te-am lasat eu sa iesi si sa iti dea voie fara sa mai taxezi.
1: Nu, nu este nimic, nu mi-e rau de la metrou, e altceva.
P: Daca ti-e rau de la metrou ti-am zis cum sa faci. Aici e aerul mai inchis si lumii ii vine sa lesine... (Bine ca nu a luat-o pe concentratii de oxigen la x metri sub pamant, alea-alea)
1: Sunt bine, nu e nevoie de nimic.
Eu si 2: E bine, multumim de sfat.
Nasu da semne sa plece, dar ... dar..... soc si panica in Crangasi! Se intoarce la noi si ne zice:
P catre toti, dar in special catre 1:
"Bai baiete, eu cred ca stiu ce ai! Iti zic eu, de la pizda ti se trage!"

Pe mine m-a pufnit rasul INSTANT si nu un ras din ala de banc, un ras isteric (ce se uita lumea la nasu'.... da' ce se uita la mine :)))) ), nu mai puteam sa ma stapanesc pe acolo, ma intorceam, dar degeaba, nasu' a avut o gura asa de mare (probabil obisnuit sa strige dupa infractori) incat a auzit tot peronul ce probleme avea saracul baiat. Continuam lectiile de viata:

P: Sigur de la o pisda ti se trage! Asculta la mine ce iti zic! Pisde gasesti peste tot! Am facut eu cu colegul meu o statistica si am ajuns la concluzia ca sunt 10 pisde de barbat! Asculta la mine! Daca de la varsta asta iti faci probleme din astea, cum o sa fie cand ajungi sa gandesti mai matur? Stai linistit, are garla pisde! Fii atent ce iti zic eu, daca stai aici 30 de minute, tot o sa vina una sa te bage in seama!" Si voi baieti, dati-i un sut in cur si una dupa ceafa sa isi revina, pisde gasesti peste tot!

Eu nu mai puteam de ras, pur si simplu muream acolo, de mult nu m-am mai simtit asa bine in prezenta unui politist! Daca erati si voi acolo cred ca reactionati la fel..... Am trait s-o aud si p-asta! "Baiete, de la pizda ti se trage!" Sa imi dea cineva palme sa incep sa plang ca si acuma cand scriam a trebuit sa fac o pauza. Can't believe it......

Asa ca baieti va zic si eu ceva: Are balta peste peste, so
if (tu==parasit){
nu_dispera,_go_and_fish}