6 mai 2009

Amenintare cu bomba in stil 10B

O sa va povestesc mai multe de profa de germana cand o sa am mai mult timp. In 20 de minute trebuie sa va scriu un episod de ieri si sa imi rezolv si niste probleme.

Cum ieri trebuia sa fie greva si nu a fost, ne-am facut noi, astia din 10B greva noastra. Fiecare ora de germana pentru noi e o veselie. De ce? Radem de profa. (pe bune dreptate. O sa va zic alta data).
Am prins un moment liber in care a plecat profa din clasa si ne-a lasat singuri. Multi nu au venit ieri, deci eram doar 6 in toata sala. (facem germana in alta clasa) Se gaseste un coleg sa faca si el o gluma si zice: "Baaaa, plecam?" Daca nimeni nu a inceput sa rada, macar eu m-am ridicat ca sa nu il fac sa se simta prost. Ceilalti dupa mine. ( ce face omu' face si maimuta ) Fugim din sala, alergam 6 etaje pana la noi in clasa (ca sa ajungi de la etajul 3 la noi in clasa trebuie sa treci pe la parter. Funny? NOT) cand pe scari isi da seama o blonda (!!!) ca ceilalti au istorie optional cu diriga. Fugim inapoi spre sala si ne ascundem pe scara elevilor. 3 colegi mai curajosi se ascund dupa dulapurile de pe hol. Io eram pe scari. Ei probabil au prins oferta 2 in 1 si si-au luat la oferta mod stealth+god mode. Eu nu. Incercam sa respir dupa ce am alergat de vreo 2 ori et3-parter-et3. Intra profa in clasa, vazuta de unul din gozi. Soc si panica in room! Nu erau playerii logati! Unde puii mei sunt elevii? Ba si se trezeste unii din gozi sa stranga ghilda sa atace salita. Asa oricum? Nu! Ne sfatuiram sa ii zicem profei ca a fost o gluma, ca am auzit un ticait si ne-am speriat. (Dea' stiu, o fi proasta proasta, da nici chiar asa. ) Ne ascunseram dupa dulap (de ce nu stiu) si am asteptat, poate iese femeia afara din room. I-o da' prin cap ca i-am dat cu /kick si ca nu o sa ne vada prea curand. A fost tradata de ultimul neuron. Nu a iesit. Am intrat in clasa si am spus de tic-tac, bla, bla, bla.

The End.