29 mai 2009

|\/|@$$

Uite si primul post pe tema noua.

Bai ce imi plac mie massurile astea primite pe mess. Mor dupa ele, daca nu primesc un mass de ghinion pe zi parca e o zi pierduta pentru mine. Nu ma simt bine, parca o sa am ghinion 3 luni daca nu primesc un mass pe zi. Cel mai mult imi plac astea de ghinion si de dragoste. Sunt mort dupa ele... Cum am zis mai sus, e ceva strange daca nu ma trezesc cu un mass offline. Parca sunt uitat de Dumnezeu!

Exemplu:

Un baiat si o fata kre erau inpreuna de 1 an, au avut o intalnire pe un pod. knd acestia s-au intalnit baiatul i-a spus fetei k vrea sa se desparta, fata knd a auzit i`a dat un biletel plangand si el sa oferit sa o conduk ultima oara aksa,si in timp ce traversau strada o masina ia lovit in plin . Fata a murit pe loc,iar baiatul a skpat k prin minune,iar knd acesta a citit biletelu a ramas sokt deoarece pe biletel scria : FARA DRAGOSTEA TA MAI BINE VREAU SA MOR , TE IUBESC trimite acest mesaj la toti si iubirea vieti tale iti va da buzz....chiar mere....dak il ignori vei avea ghinion 3 ani SCZ DE Mass [shits happen]

Opaaa, cacam-as, e mass din ala naspa, e de ghinion! Dau repede mai departe la toata lista sa ma ocoleasca pe mine ghinionu'. Daca nu dau mai departe imi cade ce am pe casa, imi crapa capul si urmatorii 3 ani stau in coma in spital. FFS'

big bum: ce imi plac mie massurile astea
x: mie nu da zicea k e ghinion plmea

Exemplu 2: (Creat de mine)
Maine la ora 17.58 o sa ti se cace o cioara in cap. Vrand sa te stergi o sa aluneci pe o coaja de banana si o sa cazi intr-o oglinda aflata sub o scara spargand-o fix in timp ce o pisica neagra trecea prin fata ta. 30 de ani de ghinion daca nu trimiti mai departe

Asta facut acuma e mass din ala de ghinion/de oameni care or sa fie batuti de soarta daca nu respecta cu sfintenie ce scrie acolo, parca e canon. Te trazneste maine ghinionu' fix in cap si ramai impotent daca nu dai mai departe la 15 persoane. Scuze de mass, da' pula mea se plictisea si am zis sa fac fraierii sa se cace pe ei. Ah, si sary pentru cei cu DND, bizi.

Si alea de dragoste sunt misto. Cica dai un cacat de text la toata lista si cinete iubeste iti da un buzz. (Vezi exemplu 1). Va zic eu ceva: nu va iubeste nimeni. De ce? Ca mancati cacat fraierilor... Da, voi astia care dau massuri mancati cacat. Si stim cu totii ca cacatul pute!

Mai e massul ala gen: GOOOOOOOOOOOOOOOL pentru mortii matii! Ala imi place! Ala e un mass bun. (Mortii matii se inlocuieste cu o echipa oarecare. Puteam sa zic Tractorul Brasov, da' nu mai faceam paranteza asta)

Inca un tip de mass care imi place: Noapte buna all! Ma pis pe tine. Crezi ca imi pasa ca te culci tu? Ce te face o persoana asa importanta sa crezi ca meriti atentia mea? Noapte buna zic numai prietenilor cu care vorbesc seara si ma intind la taclale pana obosesc sau trebuie sa ma culc.

De "Hy all!1!!11!1" ati auzit? Idem ce am zis mai sus numai ca e un fel de " 'Neata"

Ultimele doua forme de mass le intalnim la "valorosi" adica cocalari (vikingi in devenire).

Preferatul meu ramane totusi cel de ghinion.


Noapte buna ol. Ne vedem maine dimineata sa va zic "Hai ol"



In loc de PS: Daca ai citit acest post cu mana pe maus, sau mai grav, ai zambit, trimite repede la 13 persoane din lista ta si maine ceva frumos ti se va intampla. ( Gen primesti commuri pe haicinci sau stiu eu, poate nu apari pe cocalari$pitipozance). Cine nu da mai departe are ca bonus 2 luni de ghinion si impotenta. Dixi.

LE: http://www.antimass.go.ro/