15 mai 2009

Ciş migiu

Fusei ieri in parc. Va zic pe scurt ce am vazut.

1. Un cuplu care parea destul de fericit se plimbau cu barca. Nimic deosebit, dar daca barbatul are 130 de kile si sta in spatele barcii, fata ei s-ar putea sa nu mai atinga apa. Ah, sa mai zic ca nevasta vaslea si el vorbea la telefonul mobil ca un biznisman ce era? Fail
2. Un nene care vorbea cu caini/cainele. Poate era al lui, poate nu. O chema Ioana (pe catea). Da fratilor, Ioana.... sau cum am rebotezat-o eu cand am trecut pe langa: Johanna Bici (bici as in bitch). Poate m-a auzit, poate nu, la urechile mele a ajuns doar un "ma-ta".
3. La iesire, cum eu am atractie pt cocalici si bagabonzi imi da unu o revista, eu o iau (de obicei nu primesc/nu iau spam pe strada) si nenea zice: "Hauzi fratica, nu ai si tu de-o paine?" Pfff, m-ai gasit pe mine, eu ala care dau la cersetori..... "N-am de unde!" "Dai si tu cat poti tu" "Daca n-am de unde sa iti dau? Tine si revista!"


Astea au fost mai marcante pentru mine. Ah, sa nu uit, era sa ma calce unu cu bicla....

Pis.... (as in peace)

Vizitati si galeria foto.