20 mai 2009

De la liceu

Am material nou. Cum zicea o reclama "fresh out of the oven". Daca ati stii ce mult am ras azi, nu m-ati crede. Incep mai intai prin a adauga niste expresii inventate de profa de germana si continui prin o faza tot de la germana. Uite ba ce prost sunt. Am scris de la inceput ce va asteapta, acuma v-am stricat surpriza, cacat.

  • Cristi a fost de acord cu Simona citesteeeeee! (a incercat sa faca cum mai zic eu de obicei, incep sa zic inceputul unui cuvant si termin cu altul, la care nu se astepta nimeni)
  • Du bekommst einen drei! (Daca nu suntem cuminti ne zice fraza asta. Cica traducerea ar fi "primesti un 3". Yea, yea, forever and ever.... )
  • Si traducerea este... cum am zice noi.... (mai mult de atat ce sa zic?)
  • Nur Deutsch! (Traducerea inseamana "Numai germana!". Se foloseste varianta corecta.... cred ca niciodata. Care ar fi varaianta corecta? "Sprechen sie nur in Deutsch"=Vorbiti numai in germana. Clar)
Asea, sa trecem acuma la partea no.2. Sau la "Die zweite Teile" cum ar spune neamtul din mine :))

Ma pune nebuna sa citesc. In clasa galagie. Se sperie una de o carte de la protestanti pe care o aruncau doi colegi in ea. Ca cica era blestemata, in cacat, oameni nebuni. Astia sunt adevaratii nebuni, nu io, pula mea. Asa si tipa fraiera, eu citeam ca bou' in contunuare, prafa se chinuia sa faca liniste. Baetii nu se lasa o tinea tot asa cu aruncatul. Ma opreste crizata din citit si le ia jucaria colegilor. Imi zice pe urma: citeste de la inceput. Pfffff, citesc a doua oara de la inceput, ajung fix in acelasi punct si ia ghici ce se intampla? Ai ghicit gustere.... sunt intrerupt de unul din colegi ca cica isi vrea cartea inapoi. Pfffff.... face circ profa cu el, zice ca ii da cartea la sfarsitul orei, in fine. Imi zice iarasi sa incep sa citesc, tot de la acelasi paragraf. Citeste bou', in clasa iarasi galagie, cand se pune nebuna pe tipat! Baaa, o voce mai stridenta ca asta, urechile mele nu au avut parte sa auda. Sunt intrerupt de un tipat de disperare, probabil deja nu mai suporta galagia...

RADUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!1 TERMINA!!!!!!!!!!!!111111!!1!11!!!!
La asemenea comportare, reactia a fost pe masura: Toata lumea incepu sa rada. De ea, ofc. Se face intr-un final liniste si ma pune prafa iar sa citesc. Ai ghicit de unde... de la inceput, mortii ei de treaba.... Mars ma de aici, crezi ca s-a intalnit hotu' cu prostu'? Incerc sa fiu diplomat (de obicei sunt diplomat. Vorba lui Becali: "Ma respecti o data, eu te respect o data. Nu ma respecti o data, eu nu te respect de 5 ori." ) si ii zic:
Doamna', nu va suparati ca va zic, (in clasa liniste totala, toti ochii atintiti spre mine, parca eram vedeta ) dar este a treia oara cand ma puneti sa citesc acelasi lucru! Wtf? A fost un fel de kthxbye in varianta mea, un fel de bine, hai pa in stilul meu. Si mai zice lumea ca nu sunt stilat si talentat. Ma pis pe manelisti, ca ei sunt toata ziua cu talentu' in buzunar. L-au luat si pe asta de la SIR, sau daca sunt cocalari de au talentul scris pe frunte, l-au luat la mana a 2-a. Muie manelisti. Muie manele.

Cica as fi luat 5% la testul asta.

Asa o fi ba, stiu si eu?

Cum zice Balcescu: Poveste pe pula mea!......