25 mai 2009

Conversatie inteligenta...

Deci intra big_bum pe messenger si incepe o conversatie... conversatie inteligenta si foarte stiintifica ca de obicei... :

Cristi: mooo?
minm01 Andrei: mooota
Cristi: să raporteze toate solicitările primite de la clienţi prin telefon (referindu-ne la contractul de valori incheiat pe blog)
Cristi: ce p**a e asta?(Am cenzurat... cum ziceam CNA-ul)

 <   p a r a n t e z a   >           Daca doriti mai multe detalii despre acest element el s-ar explica in urmatoarele cuvinte: "Organ sexual masculin, folosit pentru micţiune si copulaţie. Unitate monetară în Botswana. pula (limba bantu) = ploaie (folosit ca urare de a avea noroc)" 

Pe principiul "Sa o dam anonima... dar cum o semnam?" iti transmit un PM (praivat mesigi) domnule big_bum: Spre binele tau, sper ca la moneda sau la ploaie te refereai...     <    /P a r a n t e z a   >

Continuam conversatia cea inteligenta si imi vine mie o idee desteapta:

minm01 Andrei: Stii ce o sa mi se scrie mie pe cruce dupa ce o sa mor?
Cristi: stai ca stiu
Cristi: stai ca stiu
minm01 Andrei: BRB  
Cristi: stai stai
Cristi: aaaa
Cristi: credeam ca
Cristi: si cand mor eu am valoare

Mai e nevoie sa comentez restul? eu zic ca nu :-| :D :)) 

LE:

A urmat urmatoarea conversatie dupa postul de pe blog... :)) Enjoy :D

minm01 Andrei: ploaie (folosit ca urare de a avea noroc)
minm01 Andrei: sa ai pula co*ie
Cristi: hai pula
minm01 Andrei: da doamne sa puleze azi
Cristi: sa dea cu puli multe
minm01 Andrei: ce cald e... sa mor de nu ar merge o pulatie
Cristi: tu ai cap sa nu iti pule in gat?

Pula este folosita cu sensul de ploaie - mai inseamna si "noroc" - si de aceea nu am cenzurat.

Explicatii suplimentare: