8 mai 2009

Expresii inventate de profa de germana.

Am zis ca o sa scriu ceva de profa de germana. In afara ca eu stau si o mai corectez din cand in cand, cica in incercarea ei de a parea persoana culta scoate pasarici pe gura. Nu intotdeauna, da' atunci cand se intampla, te da pe spate. E ca un cutremur. In loc sa vina mai multe slabe si dese, vine unu' mare si puternic odata la cateva luni. Bine, cateodata mai sunt si replici ( in cazul nostru si la propriu si la figurat) Ce subtil sunt :D

Noroc ca il avem pe Paul in clasa care a venit cu ideea sa scrie la sfarsitul caietului perlele.
(Le scriu in ordine aleatoare, nu e un fel de top)
  1. Pronume cardinal. (Yeah dude, e belea pronumele asta! In ce clasa s-o invata oare? Cred ca am lipsit chiulangiul de mine ce m-a facut mama care este pe persoana fizica)
  2. Praf de pulbere. (esti tu)
  3. Edisson a pus femeia sub electricitate. (Era vorba de Edisson si descoperirile lui, nu stiu ce cauta femeia aia pe acolo. Asa se zice mai nou la burta? Electricitate? I-a dat sa muste si din ecler dupa aia?)
  4. Doamna colega mea. (E vorba de "domana colega ei". Sad but true)
  5. Halooooooo (gen pula mea, gen trainspotting. Expresie folosita la intrarea in clasa, rostita pe un ton enervant. Clar, gen )
  6. Raspuns la intrebarea "Citesc si urmatorul text?" adresata de un coleg "E das rezultat!" (ce ma?)
  7. O dunga patrata (bai in pula mea, bine ca nu e in spatiu!)
In fine, mai sunt cateva dar o sa mai amintesc numai una:
Jaaaaa, nein!!!!

De obicei cand aud asta, ciulesc urechile si sunt atent. E ca un semnal de alarma pentru mine aceste soua cuvinte alaturate in ordinea cum le-am scris. Inseamna ca profa corecteaza pe cineva, si profa trebuie corectata de mine.

Va p00p.