25 mai 2009

In cautarea carnatilor bifi, am dat peste... ciudati in autobuz

In c@c@t, vroiam sa scriu p*la si vine repede CNAu' sa ma cenzureze. M*ie! Sa va dau cu bipu' pe la gura!

Acum o luna cand nu era asa cald si aveam de ce sa imi prind castile mergeam ofc, cu inegalabilul si indispensabilul autobuz. Pe la jumatatea drumului eu auzeam prin casti (ascultam si incet, nimic de zis, asta dupa ce m-am certat cu cineva pe tema ascultatului la casti la volum tare) cum vorbea una din spatele autobuzului cu prietenul. Ce vorbea? Pai hai ca va zic:

-Nu iti zic! Nu iti zic unde sunt! Dar nu vreauuuu :((! Nu iti zic! Nu vreau sa iti zic!

Eu auzeam prin casti conversatia, cand la un moment dat aud un tipat de disperare! WTF?

-Da' zi-i fa unde esti! Liniste in autobuz, dau castile jos si vad cum se uita cea care statea langa femeia care vorbea la telefon in ochii acesteia. Asta trebuie sa fie! zic eu! Sigur asta a spus!

Mortii ei de treaba, ce lume cu tupeu bai nene! A ajuns sa iti zica lumea de pe strada ce sa vorbesti cu prietenii la telefon! Si ne mai miram ca ne sunt ascultate telefoanele!!!! Sunt ascultate pana si de ultimul c@c@t din autobuz! P*la mea cu cenzura ta cu tot brei minme :)))

Saraca femeie incepuse se nu se mai suporte si de aia a reactionat asa "violent"......

Carnati bifi FTW!