5 mai 2009

In loc de primul post

Unii ma stiti, altii nu, putin imi pasa, blogul l-am facut pentru prieteni.

In primul rand vreau sa va zic ca astept cu nerabdare de cateva zile sa imi vina prin posta certificatul de nebun. Deci in curand o sa fiu nebun cu acte in regula, nu o sa imi mai fie frica de Nasu' de la 7 ca vine la mine la usa si imi zice: "Mare ti-e gradina Doamne si multi au sarit gardul ilegal." O sa ii flutur certificatul si ii incihd usa in nas cu o privire aroganta. Mwhahaha

In al doilea rand, ce am spus mai sus e doar o gluma. (M-am simtit nevoit sa spun asta in caz ca ajunge vreun link cu blogul meu in afara cercului meu de prieteni.)

Punctul 3 suna cam asa: Toate intamplarile care vor fi povestite aici sunt reale, din fericire am cel putin un martor care a asistat la actiune.

In loc de incheiere, o sa citez dintr-un mare clasic in viata, un blogger pe care il citesc in timpul liber cu mare placere, Balcescu. Ei bine, acest domn Balcescu spune asa:
"Va pupa tata!" O sa ziceti ca e lipsa de personalitate, consider ca aveti dreptate, dar pana la urma si asta caracterizeaza un nebun.

Ah, am uitat sa va mai zic ceva. Cum fiecare om normal (o sa folosesc destul de des cuvintele astea in blog) are un hobby, eu de ce sa nu am? In afara ca tocmai mi-am facut un hobby cu blogul asta, iote mie imi place si fotografia, asa ca nu uitati sa vizitati asa-zisa galerie foto.