5 mai 2009

Inca ma gandesc la un titlu potrivit

De acuma am inceput actiunea propriu-zisa. Ca al doilea post (nu cred ca or sa fie mai mult de 10) o sa va relatez o intamplare oarecum noua, petrecuta ieri pe la ora 14. Detalii in legatura cu locatia nu va dau, (prietenii stiu de ce) mi se pare irelevant. Ca sa nu va mai zic, ce am patit ieri m-a determinat sa imi fac blog. Multi mi-au zis sa scriu o carte, eu le zic 2 lucruri: nu am timp si poate nici chef si nici nu am asa multe intamplari, iar multe din ele nu mi se par amuzante. In fine, sa revenim la oile noastre.
Mi-au fost adresate multe apelative pana acuma, unele in gluma, altele in serios (So what? pana la urma de aia ai gura, sa vorbesti, nu? Eu sunt genul de om care recunoaste daca ii spui ceva adevarat si chiar eu spun verde in fata.) dar nu mi s-a spus niciodata taran. Mai ales pe strada. Mai ales de un necunoscut. Mai ales de un mos necunoscut care mergea pe strada.
As putea sa va spun varianta scurta, dar cum mie imi place sa ma intind la vorbaaaaa, o sa o zic pe aia lunga.

Mergeam si eu ca un om normal pe strada cu un prieten si prietena lui. Eram in urmatoarea ordine, de la stanga la dreapta: El, ea, eu. (taranul la urma)

Eu nu am ochi la spate, nu aveam cum sa vad un mare domn inca in viata incercand cu disperare sa ma depaseasca. Prinde el curaj si nervos trece prin dreapta mea, impingandu-ma in timp ce eu spuneam pardon. ( ca cica asa am fost eu educat de parinti) Merge neneau' nostru la vreun metru in fata mea si imi trage o replica: Ar trebui sa te tii si tu de mana cu ea. ( Acuma sunt trei variante pentru distanta dintre mine si el in momentul cand a vorbit: Unu: ii era frica de consecinte, probabil stia ca daca vreau il bat si cu o mana legata, sau de ce nu, tinut de mana. Doi: gandeste mai greu si a stat sa gandeasca ce sa imi zica. Trei: pentru mine "replica spontana" inseamna un raspuns dat destul de rapid, in maxim 600ms. Cum timpul este relativ, varianta 3 nu poate sta totusi in picioare. In concluzie: a failat grav inca de la inceput.)
Si cum ziceam, adica cum zicea el: "Ar trebui sa te tii si tu de mana cu ea". Am stat, m-am uitat la prietenul meu insultat si la prietena lui si mi-am spus "La un singur lucru tin eu in viata: la prieteni." Andrei ( asa il cheama) mi-a facut semn sa tac, cred ca imi dadea si una peste ceafa numai sa tac, dar nu ajungea saracu'. Ma ia pe mine gura pe dinainte si spontan (vezi mai sus) i-am spus "Asa o sa fac!" Mai merge domnu' putin, se intoarce la mine si ma intreaba: "Ce ai zis?" Eu repet fraza, el isi continua drumul si baga cuvinte grele cum ca sunt nesimtit, ca nu stiu eu ce si ultima lui propozitie scoasa pe gura a fost "Nici macar nu stii sa mergi tarane!" sau ceva de genul, important e ca a spus cuvantul magic "taran".
I-am demonstrat prostului ca e prost si pe deasupra si taran. Cum? Spontan! "Deci eu sunt taranul, nu dumneavostra ca ma faceti?" a bagat viteza si dus a fost. S-a mai uitat de cateva ori in spate ca sa vada daca scot cutitu' sau stiu eu ce ganduri negre i-au trecut omului prin minte? Un om bine educat cum era dumnealui nu stie sa zica "pardon", trebuie sa impinga si pe urma sa mai si comenteze aiurea, lucru care m-a deranjat cel mai mult.
Acum un exemplu "asa da". Cobor din metrou ii tai calea uneia, incepe ea sa zica ceva pe acolo, ma rog. Scot castile din urechi si ce credeti ca imi zice? "Pardon". Eu: "Ma scuzati!". Ea:"Pentru ce?" Eu:"V-am taiat calea!" mi-am bagat castile la loc. Pe drum m-am prins ca fiecare din noi se simtea vinovat. Funny, nu? :D
Nu imi facem eu blog doar pentru astea doua faze. Trebuie intotdeauna sa fie trei lucruri. Am invatat eu candva ca in folclorul nostru cifra 3 este o cifra magica. Of cors. Stateam si eu frumos in banca cand cu 20 de minute inainte de sfarsitul ultimei ore (mate) suna soneria. Am crezut ca e incendiu. Nimic rau pana acuma, asa-i? Proful de mate vroia sa ne dea tema (lol?) si tocmai cand sa deschida el gura, intra repede bodyguard-ul pe usa si tragandu-si sufletul incearca sa ne transmita: "Iesiti....... in ordine......... amenintare cu ...... bomba!" Wtf? Rly? Ei bine, daca colegul meu de banca (sa ii spunem Paul) a fost primul care s-a ridicat sa fuga, eu am fost ultimul. Mi-am psu frumos pixul in ghiozdan, mi-am aranjat caietul, am primit geaca de la Paul si hai sa coboram. Pe scari dam de un coleg de clasa care tocmai isi facuse operatie la genunchi. Ideea e ca merge in carje. Va las pe voi sa va imaginati.
Din pacate liceul nu a explodat cum sperau toti. Hai sa zicem aproape toti, nerdsii sunt peste tot.

M-am gandit la un mesaj de incheiere, care de fapt este o intrebare pentru voi, cititorii mei care esteti pe persoana fizica: Cine a failat?

Ah, am uitat sa imi fac reclama la galeria foto.