6 mai 2009

Loc liber pentru mine

Doua povesti din ciclul "ciudati in ratb". De data asta despre mine e vorba. Nu va vine sa credeti, asa-i?
Anul trecut. Toamna spre iarna. Luna decembrie. O luna in care normal trebuie sa ninga. Nimic nu este normal si uite ca vremea mi-a jucat o festa chiar in ziua in care aveam de dat o teza, irelevant.... (adica a plouat pentru cei care pricep greu)
Cu bluga in trasa pe cap, astept autobuzul. In statie lumea (vreo' zece persoan') se uita la mine ca la urs, bine, patesc asta si pe strada, dar parca prea ciudat. Vine otobelu' si vad prin geam niste locuri libere si ca sa fiu sigur ca sunt eu cel care va avea onoarea sa isi relaxeze p....icioarele pe scaun. Babeleeee veneau de la piata cu sacose, cu traiste, cu pungi, etc ( tot ce are manare se poate folosi ca o plasa/obiect de depozitat pe o durata scurta pentru a transporta legumili şî fructili) Tinta mea era clara. La fel cum nimic nu poate sta intre un leu si prada sa, nimeni si nimic nu putea sta intre nebunu' fara acte la vremea aceea si ceea ce el numeste trofeul castigat in lupta cu sacosistele - scaunul. Locul parea amenintat de un anumit domn mai inalt, asa ca "leul" isi ia frumos ghiozdanul din spate si il arunca de la usa direct pe scaun. Nu are rost sa va zic ce fata au facut pietarii, ce commenturi dadeau. M-a durut fix in pix si nici acolo ca nu are de ce.

Am stat pe scaun si mi-am repetat pentru teza? Of cors. Am avut firewallul hardware la mine (castile) si am blocat incoming traffic pe portul drept si portul stang? Clar.