15 mai 2009

Pitipoance la metrou

Nu stiu cum sa incep, probabil cu inceputul.... Ah, scriu asta acuma pt ca m-au rugat prietenii. :D

Toamna trecuta. Ieseam din casa. Cobor scarile, ies din bloc si dau de un caine cam la 1-2 metri distanta de mine care parea ca se tot apropie. Catelul era un maidanez ( de fapt urma sa aflu ca era o maidaneza ) si era si stapana pe langa ea. Cum zicea, se tot apropia, eu deja imi faceam plan: iau ghiozdanul, il lovesc pe caine cu el, daca se mai repede il dau sa il muste si profit de ocazie sa il calc pe cap. Vorbesc foarte serios. Stiti ce urat fac cainii daca ii calci pe cap? Se linistesc, dar daca aplici presiune mai mare aspura lor incep sa urle si sa se zbata... In timp ce imi faceam eu planu' ca .... boratura de tigan, se apropia saracia aia de catel/catea, ce o fi fost. Cam la 30 de cm, nu mai am timp sa reactionez cum trebuie si strig la corcitura: Faaaaaa, 'te fa de aici! Ma credeti sau nu, se sperie creatura. A mers faza... Stapana striga si ea la fi-sa ceva gen "Fetita stai cuminte!" Ca sa fiu sigur ca nu mie mi-a adresat apelativul ii trag o injuratura din aia kinki dar mai mult am spus-o la modul general, pentru toti stapanii. Ma intalnesc la metrou cu cine altcineva daca nu "boss de boss nr 1 2 si 3 ocupate minm" (Andrei pt necunoscatori). In timp de coboram scarile la metrou zic sa ii spun si lui ce patisem. Incep povestea asa:

"Mergeam eu pe strada cu arfe pe mine...." Si brusc 2 reprezentante ale sexului frumos (mie mi-ar fi rusine sa fiu femeie daca alea va reprezinta pe voi) care erau cam la 3 trepte in fata mea intorc capul. Amandoua in acelasi timp. Telepatie fratica, telepatie. Nu le bag in seama, termin de povestit. Ajung pe peron inaintea lor si ma vad cu un coleg de generala. Ne salutam si intre timp cine coboara? Exact... Cum nu ma pot abtine de la o gluma, indiferent ca e proasta sau nu, ma gandesc eu sa il fac atent pe minm cine o sa fie in metrou cu noi: "Ia uite-le frate pe harfe!" Nu stiu cum au fufele astea un simt al auzului asa de fin, poate am dat eu peste niste specimene mai deosebite. De ce? Pentru ca pitipoancele s-au simtit si mi-au tras o replica din aia de o foloseam eu in clasa a II-a: "Hai poate iti dau si doua!" Tot peronul se uita la ele si nu pricepeau cu cine au vorbit. Noi radeam de ele, ele se ofticau ca nu s-a prins lumea de faza si mai mult se ofitcau ca s-au simtit harfiste. In sfarsit, vine metroul urcam toti, cobor la urmatoarea statie sun un prieten si ii spun ce s-a intamplat. Cred ca daca nu eram eu nu ma credea. :D

Acuma note pentru cei care merg cu mine pe strada:
Nu ma pot abtine de la comentarii aiurea sau offtopic, cum vreti voi sa ziceti.
Aveti mari sanse ca in jumatate de ora de mers pe strada cu mine deja sa fiti martori la ceva iesit din comun.
Nu e o idee indicata sa beti cand eu vorbesc..... prietenii stiu de ce. :))