27 mai 2009

"Plein spoting"

Adica faci poze la avioane. Stai ore sa faci poze la avioane. Ieri a fost prima data cand am facut chestia asta si pot sa zic ca mi-a placut. Din pacate avionul pentru care m-am dus special ( link ) a aterizat primul si nu a iesit prea bine.... In fine, nu asta e problema, abia dupa vreo jumatate de ora mi-am facut o idee despre cum sa trag, mai ales ca eu ma cam chinui cu aparatul, dar nici asta e problema, ci urmatoarea: Scriam undeva intr-un post ca noi suntem tara in care nu avem voie sa fotografiem pe un aeroport. De ce? Eu nu stiu, dar se pare ca un nene care se ascundea dupa tufis unde trageam noi poze stia. In timp ce noi eram concentrati la avioane, auzim niste fosnete. Ma uit eu si vad un bagabont sau cel putin asa parea. Mergem la gentile noastre, nu il bagam in seama. Mai vine un avion, mai tragem (eu raman langa genti si trag de acolo) iar cel cu care eram se duce tot in locul unde am auzit prima data fosnete. Dupa ce pozeaza il ia nenea la preluare ca cica de ce tragi aici, ca nu ai voie! De unde stiu eu ca nu esti tu un terorist? Ii explica frumos ca nu este interzis pozatul si ne vedem de treaba. Bai poate stia el ce stia.... Teroristi nu suntem, dar poate a intrat la banuiala saracu' om cand l-a vazut pe prieten ca vine cam des pe acolo. Acuma isi chemase si ajutoare (adica eu) si puteam planta o bomba cu aparatul foto, poate a auzit si el zvonuri de umbrela-pistol si a crezut ca s-a inventat aparatul foto-AG.