5 mai 2009

Poveste din ciclul ciudati in autobuz.

Cum zice titlul.
Daca ultimul post pe blog a fost despre mosi in troleu, asta o sa fie despre babe in autobuz. Serios.
Trec direct la actiunea propriu-zisa, nu o sa stau sa va povestesc cu acelasi lux de amanunte cu care v-am obisnuit pana acuma. Unii se vor intreba "de ce?". Stati linistiti, am sa va spun si de ce: nu mai tin minte decat ce va zic mai jos.
Se facea ca era anul trecut. (cica e doar un zvon, da' eu totusi cred ca e reala faza) Vara. Cald e un cuvant putin spus. Canicula. Autobuz. Alaturati astea 3 cuvinte si doar creati-va o imagine de ansamblu al peisajului. Prind si eu loc liber, tocmai coborasera oamenii din masina de zici ca a fost amenintare cu bomba. In caz ca nu stiati in Mercurile Citaro sunt ori 23 ori 29 de locuri pe scaun. Acuma imaginati-va doar vreo 15 ocupate. Se urca la urmatoare statie de la amenintare o baba cu sacose in mana. Probabil venea de la piata, probabil nu, dar eu bag mana in foc pentru varianta numarul 1. In acelasi timp, sau cum ar spune neamtul "während" eu vreau sa ma asez pe scaun. Saraca femeie, traumatizata de tehnologia asta noua vroia si ea sa stea pe scaun. Nimic rau pana acuma, nu? Ei bine, nu e asa. Vroia scaunul meu. Din toate 8 sau 14 scaune libere ii cazuse cu tronc la ciocanel locul meu, vorba unui banc de la Radio Erevan. I-am taiat calea babei, ce se da ea la locul meu de parcare pana la liceu? Sa-si gaseasca altul, da-o in colo de treaba! Apeleaza la zicala "cel mai destept cedeaza primul" si se aseaza pe partea cealalta. ( Ah, eu am cedat primul. De fapt picioarele mele, ca de aceea m-am asezat, de obicei imi place sa stau pe la mijloc, cum am zis in postul anterior) Ma rog, sa nu ne pierdem in detalii. De ce am spus ca e traumatizata de tehnologie? Dupa ce se aseaza incepe sa dracuie pe astia cu telefoane mobile, sa injure ca la usa cortului tineretul. Tinta vizata eram eu ( aveam si telefonul in mana atunci si vroiam sa sun pe cineva ), dar si alte persoane la fel de tinere sau mai in varsta decat mine. Cum nu duc lipsa de simt civic, m-am atuodesemnat aparator al tuturor celor care s-au simtit jigniti din cauza ei. Ce fac? Poate unii din voi v-ati fi luat in gura cu ea. Eu nu sunt asa. Am scos si celalat telefon si m-am prefacut ca sun pe altcineva ( de fapt m-am sunat tot eu, important a fost sa se auda sunetul de apel ) si chipurile am vorbit cu un prieten. Din intamplare prietenul auzea ce zice sacoşara si ia ghiciti ce m-a intrebat. "Da' cine injura acolo?" Eu ii raspund: "Ah, e o baba nebuna, 'tui biiiip si biiiip de biiiiiip in biiiip" pac-pac. Ce era femeia NT traumatizata inainte, da' ce prost se simtea ca s-a luat acuma de noi, astia "cu tehnologia in buzunar".
Sa auzim de bine. Si aici vorbesc la propriu.