15 mai 2009

Sechestrat in propiul liceu

Vroiam azi sa plec pe la ora 14. Ma duc frumos la portar care se pune in fata portii. Face fata aia gen cine pula mea esti tu? (Eu sunt cel care te fute in cur... si-o sa fie tare dureros iti promit!) Zic:
vreau sa plec!
-Ce clasa esti?
-A 11-a.
-Da-mi un carnet sa ma uit!
Scot carnetul...
-Unde scrie ca esti a 11-a? Nicaieri! Scrie undeva ce clasa esti? Si oricum l-am pierdut anul trecut, deci asta e carnet nou.
-Nu ai voie!

Urmeaza niste serii de replici si la un moment dat imi suna telul. Era mama.

-Luati si vorbiti cu mama!
-Pot sa vorbesc si cu maica-ta, eu tot nu iti dau drumul....
-Asa vorbiti cu mama? Ii ziceti "maica-ta"? Gami-ash pula in tine! ( asta o zic dupa ce ma departez de el vreo 2 metri)

Cum ba, cum? Adica plec pe raspunderea mea! Vreau sa chiulesc te'n mortii tai imi iau absenste, le motivez daca la motivez, daca nu pa si pusi, mie imi scade media la purtare nu tie. Tu esti pus sa stai sa iti clatesti ochii cu pitipoancele care trec pe poarta liceului, nu sa ma futi pe mine la cap ca nu am voie sa plec. Unde scrie? Cica "nu stiu". V-a prins excesul de zel tocmai azi....

Iti dedic o poezie: De-as avea un ochi in pula m-as uita la tine-n gura. Muie.