11 mai 2009

Vecin cu oamenii negrii

Bai cica de mic am eu ura asta pe tuciurii. De ce? Poveste lunga, dar am timp sa va povestesc.....

Partea no. 2. (prima parte ai aici: http://big-bum-s.blogspot.com/2009/05/vikingi-la-metrou.html)

Se facea ca aveam... nu stiu cati ani aveam mortii ei de treaba, important e ca eram mai mic si cel putin teoretic mai prost.
Pe scara alaturata, la etajul 2 (eu stau la 1) aveam ca vecini, cum spune si titlul niste Zigeuner (= tigani in germana). Foarte de treaba oamenii, nu aveam probleme cu ei, totul era in ordine, din vorba in vorba am ajuns sa aflu ca erau rromi si mi se parrea mie ceva dubios sa fie brronzati si iarrna. Cum spuneam, totul era in ordine pana cand incepeau sa se certe. Daca nu ati participat la o cearta de tigani... ghinionul vostru, ati trait degeaba pe pamant. Daca ati auzit pe langa injuraturi de morti, familie luata la pula de catre purradei injuraturi de toate pisdele de grad primar secundar si tertiar (veri, surori, toti ruzii) care vor sa fie mancate, injuraturi romanesti amestecate cu blesteme tiganesti, blesteme de "murit pula la intrare", "cazut ce ai pe casa", "mancat mij si car", daca le-ai auzit pe toate astea la un loc, inseamna ca tocmai ai scapat cu viata dintr-o cearta de tigani.

Vecinii mei erau ok, de obicei se auzeau doar niste infundaturi dubioase in pereti, ca si cum vikingul-tata i-ar fi pus piedica vikingeritei. Astea erau la ordinea zilei. Ce a fost intr-o duminca seara, a fost razboi.... Traiau linistiti indienii nostri, vreo 4-5 intr-un apartament de 3 camere. Ei bine, in seara aia, in seara aia oameni buni si numai in seara aceea se putea intampla asa ceva.

De la ce a inceput taraboiul nu stiu.... Stiu doar ca s-a lasat cu sange si evacuarea tuciuriilor a doua zi.

Eram la TV, ca tot omu' si ma uitam pe PROTV dooh, era Vacanta Mare. La un moment dat aud un tipat urmat imediat de o bubuitura. Nimic neobisnuit pana acuma. Un alt tipat, strigate, injuraturi, toate expresiile frumoase erau la gura vecinilor. Totul era inca in normalitate, pana cand aud: Nuuuuuuu, nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! Sariti lumeeeee!!!!!! Asta cred ca a fost ultima voce venind din casa aia... Ce a urmat a fost prea penal. Sarim peste farfurii, sticle si pahare sparte (probabil in capul altora), sarim si peste scaune aruncate in mijlocul strazii, pe masinile care erau parcate in fata blocului si scaunele aruncate in spatele blocului in parc (bine inteles si geamurile sparte de obiectele brusc transformate in arme albe, ca deh, cine naiba mai sta sa deschida fereastra cand nevasta e fugarita de tine? Daca sare proasta pe geam si moare? Era etajul 2 totusi, nu e o distanta asa mica pana jos. Nu mai bine o omori tu? ) Deci cum geamurile erau sparte, printre tipete si urlete ce naiba s-au hotarat sa faca oamenii? Bah, daca tot nu mai aveau pe ce sa stea cand mananca, se hotarasc sa arunce si masa. Pai ce pula mea? Am masa dar nu am scaune? Tu-i gatu' masii de masa cu ma-sa care a facut-o. Au luat frumos masa si ce sa o arunce in spate, sa riste sa putrezeasca in pamant (am un parc in spatele blocului) mai bine o luam direct din sufragerie si o aruncam in strada. Si se chinuiau tiganii nostri, tipau, se injurau si masa nu iesea pe geam. Tu-le masa in gat astora care au facut masa. Cacate-ai in capul lor de prosti. Ba prostilor care este prosti pe persoana fizica, trebuia sa ganditi si voi inainte sa o proiectati, daca se gasesc unii jmecheri si vor sa bage in casa masa pe geam?Dar ce te faci daca vor sa o arunce si nu reusesc? Mai verificam inca o data ce merita pastrat in casa si aruncam ce nu ne trebuie. (Adica tot) Nu imi place sa ma citez, dar.... va ajut sa va creati o imagine de ansamblu: "farfurii, sticle si pahare sparte (probabil in capul altora), sarim si peste scaune aruncate in mijlocul strazii, pe masinile care erau parcate in fata blocului si scaunele aruncate in spatele blocului in parc" de data asta de doua ori mai multe....

Tot circul a durat cam o ora, o ora si jumatate, timp in care eu muream de ras de ei, dar mai mult de circul lor.
Ah, a doua zi a venit admina si i-a evacuat, sau au plecat ei, putin imi pasa.... Am ras? Da. M-am distrat? Da. Am fost martor la o cearta de tigani? Da.


Va mai zic una de azi, dar in alt post.
Pac-pac.