11 mai 2009

Vikingi la metrou.

Trage lumea de mine sa mai scriu un post pe blog si eu nimic.... Am fost ocupat, am avut azi campionat de whist. Mai are rost sa va zic ca am luat locul 1?

Va zic azi niste faza cu tigani. Da. Tigani.

Partea 1


M-am intalnit intr-o zi cu ma' best friend Andrei. De obicei calatoresc cu otobelu' dar cand ma vad cu el merg cu metrou'. Nu stiu cum se intampla ca pe peron dau de un cunoscut cu care ma inteleg destul de bine. Si uite asa s-a format grupul vesel/fratii petarda/cum vreti voi sa mai ziceti. Pe drum - caterinca... De obicei eu cobor la Universitate cand merg cu Andrei, de data asta am zis ca mergem cu totii la Romana si ne intoarcem. Dupa Universitate se gaseste cine altul daca nu Andrei sa imi povesteasca cum era el sa si-o ia de la unu exact in statia care tocmai trecuse.

El: Hai sa iti zic cum era sa mi-o iau de la unu
Eu: Era viking?
El: Nu ma! Lasa-ma sa iti zic.
Eu: Zi.
El: Mergeam eu cu camera de gat (fotograf amator ca si mine) cu iPodu in buzunar, castile in urechi... si vine unu....
Eu: ....viking
El: Nu ma!!!
Eu: Era indian de-al nostru?
El: Ba esti prost? Nu ma! Era unu blond....
Eu: Ah, deci era cocalar!
El: Ba esti prost? Uite-te in dreapta.

Ma uit in dreapta si o vad pe una. Cacat, era naspa femeia, nush ce ii placea lu' baiatu'...

El: Cealalta dreapta!

Ma uit in dreapta cealalta si peste cine dau? El vikingo adevarato statea langa mine ( aproximez o distanta de 1 metru ) si a auzit cum ii faceam neamurile de tot cacatu': indieni de-ai nostri, vikingi, cocalari, tuciurii, tot tacamu', ce pula mea? O data e si omu' rasist mai mult decat de obicei si atunci se gaseste sa fie oamenii negrii pe langa el.

Cine a fost primul care a iesit din metrou la Romana? Io. ;))

Acuma daca va zic ca si eu m-am intalnit cu cocalaru' de care vorbea Andrei nu ma credeti....

Am fost in vacanta de Pasti sa ma intalnesc cu cineva sa ii dau un DVD. Unde am stabilit rende vu-ul? (nu stiu cum naiba se scrie corect, asa ca decat sa vreau sa par destept si intr-adevar doar sa par, mai bine il pocesc direct si inlatur orice dubiu. Asta e varianta mea la "Mai bine taci si pari prost decat sa vorbesti si sa spulberi orice urma de indoiala…" ) Sa revenim. Unde am stabilit locul? La Universitate of cors. Si in timp ce il asteptam eu pe respectivul, cine apare? Cocalarul nr. one care nu era decat cu un cap mai mic decat mine, avea coama blonda si cica vine spre mine si ma abordeaza: Nu te supara, ai cumva 2 lei? Bineinteles ca eu, om care tine la sanatatea altora i-am raspuns frumos: "Imi pare rau, nu am de unde." (Vroiam sa ii zic ca nu am schimbat, da' poate scotea teancu' si imi dadea rest la 50 de lei :)) ) Oricum probabil isi cumpara droguri de ei, sau bautura si cum am spus mai sus, ma doare de altii.