23 iun. 2009

Am ajuns

Back in Bucharest si ca prima povestire o sa va relatez o faza "de Bucuresti" care s-a intamplat azi in fata blocului. Bineinteles in rol principal: EU. (eu as in io, nu European Union). Ajung in fata blocului si vad locul de parcare plin cu un Opel Kadett Before 89 Hârb Edition. (Limited). Stiam sigur al cui este... asa ca mama ma pune sa ma duc sa ii bat la usa respectivului. Eu i-am spus ca nu ma duc pt ca eu fac urat... Cand e vorba de masina si de loc de parcare fac urat.... Totusi m-am dus ca sa se invete minte porcu cu Opel. Urc 4 etaje, imi trag sufletul si sun la sonerie. (Are sonerie din aia cu pasarici, pula mea!) In loc de tzaaarrrrr aud piu-piu-piu, cacaaaaat, ce pula mea e asta? Iar piu-piu-piu-meow-piu-piu si piula mea. Nu vine nimeni. Mai stau, mai sun, mai stau si mai stau si uit sa iau dejtu de pe sonerie si piu-piu-piu si piu-piu-piu intr-un final aud miscare. Se deschide usa si se uita familia respectiva ciudat la mine, ceva gen faza aia din matrix romanesc ( Cine pula mea esti tu? Eu sunt cel care o sa te futa in cur). Nu zic nici buna ziua, nici sar'mana, pe gura mea ies in schimb urmatoarele cuvinte:

-Haideti sa va mutati masina!

Si am plecat. Am coborat in parcare si am mai carat din bagaje, am mai astepat si cand sa car si a doua oara vine proprietarul harbului ( ma intalnesc in fata usii cu el) care este foarte revoltat:

-Si ce suni asa abuziv? (cine pula te puse sa iti pui sonerie tampita? piu-piu-piu in cacaaaat, ma stresa pe mine :)) )

In gandul meu zic ceva gen cacam-as in pasaricile tale, iar ca raspuns ii dau urmatoarea replica:

-Nu puteati sa va miscati mai repede?
-Si daca aveam treaba ce sa fac? (urma in continuare sa aflu ce treaba avea)
-Nu stiu, sa va grabiti!
-Daca eram pe WC ce vroiai sa fac? Sa ma car cu WC-ul pana jos? (deci chiar avea treaba mare. Vroiam sa ii zic pofta buna, da' eram chiar nesimtit. Poate alta data.)
-Nu stiu, poate... Nu trebuia sa va parcati masina pe locul meu, nu vedeti ca e un numar scris pe jos? (Adica ce pula mea, ala e loc de Toyota nu de Opel Harb)

Am carat din bagaje si m-am simtit un pic naspa... Am intrebat-o pe mama daca pot sa ma duc la el sa imi cer scuze ca am abuzat de pasaricile lui dar nu m-a lasat :))

Eu am mai vorbit cu vecini cat timp am fost plecat si am auzit ca locul era ocupat de mult. Eu vroiam sa ajung acasa seara sa fac abuz de pasarici la 12 noaptea, sa vezi acolo distractie, dar parca e mai marfa sa intrerupi un om care se caca.

Asa, deci vacanta din Bucuresti a inceput bineeee, deja am o cearta cu vecinii, si vreo 4-5 povesti din excursia in tara.

Pac-pac Piu-piu.