8 iun. 2009

E baiat bun

Am fost azi la frizer, la acelasi frizer la care ma duc de cand eram mic. Tunde foarte bine, recomand. (Trebuie sa ii fac si lui reclama, nu?) Si cum ziceam, am fost azi la frizer si mi-am adus aminte de o faza de ultima data, ca tot ma plangeam eu azi ca nu mai stiu ce sa mai scriu pe blog. (Nota personala: sa imi aduc aminte de cosmarul ala) Asa, sa revenim. Ma programez de dimineata la prima ora (adica 11). Cand am ajuns eu, frizerul inca intarzia. Am stat pe banca si l-am asteptat in timp ce am jucat carti cu un nene din blocul unde are el garsoniera pe care o foloseste ca loc de tuns. Nenelui ala ii zice toata lumea "tataie", nu se stie numele lui adevarat, toti il stiu de "tataie". Si cum ziceam, am jucat carti cu "tataie" pana a aparut frizeru'. No probs, m-am distrat, dar ce urma sa vina... nu aveam cum sa stiu. Ma asez pe scaun frumos, confortabil si apare un prieten de-al frizerului. (Hai sa ii zicem C pt ca e deja enervant ca la 2 propozitii sa scriu "frizer". Sinonim pt acest cuvant nu exista?)

Incepe C sa ma tunda si pretenu' zice: Auzi ma, m-am intalnit cu M (nici nu mai stiu numele exact).
C: Dar cu X te-ai intalnit?
Prietenul: Da, e baiat bun, da-l in cacat!

Vreau sa va zic ca prietenul avea un tic verbal. Cum vorbeai de cineva, el concluziona: E baiat bun si asta, da-l in cacat! Timp de o ora, am auzit "cacat" cat pentru o zi intreaga...

Si ma-ta ce mai face ma? E baiat bun, da-l in cacat!

Cacat, am uitat sa mai zic ceva:

Isi vinde un prieten telefonul si m-a rugat sa intreb si pe altii daca vor sa il cumpere:

http://forum.computergames.ro/44-gsm/485014-vand-htc-touch-pro-perfect.html