23 iun. 2009

E de plans...

          Eu nu prea postez pe aici. Sa zicem ca astept sa se adune si ca atunci cand ma mai indeamna Cristi mai postez. Daca tot sunt aici si nu am ce face sa va mai zic o faza pe care ma puntea el sa o scriu si nu aveam chef.

          Sa incepem:

          Eu am chitara electrica si, implicit, amplificator. Intr-o seara am descarcat descoperit o chestie. Am bagat o pereche de casti in amplificator pe mufa de "in" si le-am lasat asa. Muzica cantand in boxele calculatorului incepuse sa se auda din spate si nu stiam de ce. Incercam sa imi dau seama de cand am eu surround in camera. Imi dau seama ca e de la amp si ma duc sa vad ce are si dau de casti. Exact ca in filmele cu prosti le iau in mana si ma apropii incet de calculator. Muzica se auzea mai tare in amp. Incep sa vorbesc si vad ca se aude. Asa am descoperit ca la niste casti, canalul stang poate fi folosit ca microfon. M-am dus sa imi iau apa din bucatarie. M-am intors. M-am asezat pe scaun si atunci ma apuca durerile ingrozitoare ale unei eliminari de gaze. Am incercat sa ma abtin dar nu am putut si mi-am dat drumul. Era sa fac infarct. S-a auzit un zgomot incredibil. Cred ca tot blocul a beneficiat de poloare fonica (din pacate nu si olfactiva). Ghiciti de ce? Ei bine... Eu, Andrei am lasat castile pe scaun inainte de a ma duce pana in bucatarie, iar volumul, bass-ul, treble-ul si gain-ul erau la maxim. Din fericire am reusit sa trec peste... dovada fiind faptul ca am apucat sa va povestesc... Atentie pe unde lasati microfoanele si castile...