5 iun. 2009

Ieri a fost joi, azi e naspa

Nu conteaza de ce. Am fost in piata sa iau paine. Da... eu in piata la ora de varf, luand paine. Eu printre mosi si babe, ma simteam ca printre hiene. (Cu mosii nu am nimic, doar babele ma enerveaza. Ele au trait in alta era si acuma cand au iesit din grota, li se pare iesit din comun orice.) Lasam nervii la o parte si va zic o faza.

Ati fost cu totii sa cumparati paine, right? Daca nu atunci ori esti ghei ori esti geek/ghei. Important e sa nu fii double-ghei ca atunci meriti sa mori. Si cum noi astia normali am cumparat paine, stim ca intotdeauna se gasesc cersetori/oameni ai strazii/ziceti-le cum vreti, eu le zic doar "jmecheri". De ce ii consider jmecheri (si aici e cu sensul propriu al cuvantului, nu cu sensul de "cul"). Pentru ca asta sunt!

Ma asez la coada, ca pe vremea lui Ceasca (asta o stiu din ce mi-au zis parintii). Cum stau eu linistit si imi astept randul, pe langa carnatul de viitori cumparatori de paine si afla o "jmmechera" din asta de care va zic eu. Una care o stiu eu de mult timp ca cerseste bani si isi ia bautura de ei. Din gura ei iesea un text ISO9001:2008 si anume:

"Dati-mi si mie o mie de lei ca am vederea proasta" repetat de 3x si clasicul "sa va dea Dumnezeu sanatate"

Analizam propozitia:

"Dati-mi si mie o mie de lei" asta e predicatul nominal. Suma se poate schimba cu 1 leu, 2 lei, 50 de bani, etc.

"ca am vederea proasta" e motivul pt care predicatul se intampla. Bineinteles, se poate schimba, la fel ca in cazul de mai sus: "ca am basici la creieri", "sunt cretin si mor de foame", etc.

Bun. Observam ca motivul este unul chiar prost. Daca tu crezi ca din banii aia o sa te poti opera la ochi esti prost. Daca cei care ii dau bani sa se opereze cred acelasi lucru iarasi sunteti prosti. Si ca sa vedeti ce bine vedea "jmechera" noastra:

Cand ies din magazin se apropie unul de ea si ii da cea mai mica moneda de la noi (1 ban cred). O ia, se uita la ea si zice:
-Astia nu sunt 1000 de lei!
Revoltat respectivul ii explica frumos o chestie
-Da-te in pula mea, parca ziceai ca nu vezi!

Concluzia: ganditi-va de 15 ori inainte sa dai bani unor cersetori..... serios.