27 iun. 2009

Lost printre manele

M-am intros am urcat poze pe galerie si am zis ca va scriu niste faze... Toate sunt din Gura Humorului mai putin una cu Poveste de Cartier care e din Teaca si urmatoarea care e din Sighetul Marmatiei...

Am fost prin nordul tarii plecat vreo 2 saptamani. Cum nici acolo unde se atarna harta in cui nu scap de prosti/cocalari/tigani/emo va zic ce am patit singura zi in care am oprit in Sighet. Am fost plecat cu parintii si cu o prietena de familie. Ajungem in Oras si hai sa vedem si noi ce au astia prin magazine. Intram in magazin, iesim, intram, iesim si inainte de a ajunge in Complex Sighet ma intreaba prietena de familie ce zi e azi. Stau putin, ma gandesc (si cum am pierdut sirul iar in fata mea apar 2 puradei) ii zic: "Azi e ziua in care vad mai multi tigani ca oricand" De fapt era alta zi...
Intram in marele complex de cacat. Cum intru pe usa ma izbeste un iz cocalaresc si nu stiam de ce! Mai merg 2metri si ce aud oameni buni? Ce aud???? Era Guta pe felie in cacaaaat Complexul din Sighet!!! WTF??? atwitshanddoh Am mai mers 2 metri (de data asta inapoi spre usa) am iesit afara, am facut poze, am discutat pe mess cu un amic, parca eram exact pe dos, poate de aia se uitau puradei aia,niste pitipoance de pe strada(totusi pareau a nu fi ptiti, dar nu poti fi sigur niciodata biggrin) si vanzatoarele. Vanzatoarele, 2 mari tute se uitau la mine de parca nush ce cacat aveam eu. Aveam. Nu aveam un cacat, aveam insa motive sa ma uit si eu cu arfe si cu nasul pe sus la ele. La astia in Sighet ie manele pe sistem pana si in cacatin Complex.