30 iun. 2009

much google translate (titlu tradus cu google)

Cu totii stim ca portalul Google ofera un serviciu de traducere online, care de multe ori este foare folositor pentru un cuvant, maxim 2, dar si pentru propozitii simple si care se gaseste la adresa: http://translate.google.com/translate_t#.

Pentru inceput vom incepe de la propozitii simple si pe care google le poate intelege, si ajungem in final la glitchuri, unde vom afla ca uneori, daca folosesti cuvinte vulgare, rezultatul nu este satisfacator.

Propozitia este tradusa asa: Eu folosesc google translate pentru a demonstra utilitatea acestui produs.I use google translate to demonstrate the usefulness of this product.


La inceput v-am fraierit crezand ca voi face un post serios. V-am demonstrat ca pot, acuma, leţ hev sam fan:

Eram curios daca traduce mult- si des-folositul meu cuvant care este pe persoana fizica "CACAT!" Well, yes: smug Happy 'bout it? Yes, dar nu e destul. laughlaugh Am indraznit sa merg mai departe si va urma o lista lunga care demonstreaza ca nimeni din lumea asta nu are asa injuraturi ca romanu'.

Mai multe: Ai ceva in gura! Ah, e CACAT!, Salut si tie!, Fii sigur ca da!, The BlowJob, Cacanariiii, Oferta.