7 iun. 2009

O vara perfecta

Ce inseamna pentru mine o vara perfecta? O vara care nu poate exista in Romanica, o vara pe care nu o voi putea petrece niciodata in Romania, o vara care nu poate exista, tocmai din cauza faptului ca este perfecta. Ce este perfectiunea pentru mine? Hehe, eu tin mult la perfectiune, chiar daca nu o ating niciodata. Este imposibil ca un lucru sa fie perfect, dar este posibil sa tinda spre ea...

O zi dintr-o vara perfecta ar incepe trezindu-ma dis de dimineata, cu feelingul acela de anii 70-80 pe care il gasim in filmele americane... Sa ma urc in masina ( de preferabil ceva autentic anilor 70-80, ceva gen Ponti Judge, Chevy Camaro, Dodge Charger si daca e si decapotabila, si mai bine) Ma urc in masina, iau geanta cu ce imi trebuie mie (laptop, aparat foto, bani, etc) trec si ii fac o vizita pe neasteptate prietenei, apoi o iau cu mine in a long journey trough the country. Sosele libere, doar eu si masina mea (doar in vise), aer curat, feelingul de mai sus. Vreau sa merg asa zile intregi, sa ma opresc doar noaptea si apoi sa o iau din nou la drum... iarasi si iarasi, vreau sa vizitez America (California in special), vreau sa ajung in LA, in Las Vegas, sunt satul de peisaje montane, chiar daca nu am vazut tot, inca se mai gaseste ceva care trebuie privit. Transfagarasanul il stiu ca in palma, stiu locurile de foto pe de rost, stiu fiecare curba, in 3-4 ani l-am vizitat de cel putin 6 ori... Stiu Gura Humorului la fel ca Transfagarasanul, stiu fiecare magazin din Busteni (l-am vazut de cel putin 50 de ori), m-am plictisit sa merg in locurile care deja le cunosc, vreau altceva, vreau sa fie ca la inceput, ca atunci cand eram mic si am vazut pentru prima data Breaza, pentru prima data Transfagarasanul si Gura Humorului. Atunci lipsea doar prietena si drumurile, acuma parca imi lipseste tot. Nu vreau neaparat sa merg in alta tara, doresc doar sa retraiesc feelingul pe care il aveam acum cativa ani cand am mers pt prima data pe acele drumuri. Ce vroiam eu (masina, feelingul) nu sunt realizabile, si cum am zis, asa arata o vara perfecta, dar la fel de bine am zis, ca nu exista una, insa poate tinde spre perfectiune...