26 iun. 2009

RIP Michael


Nu pot sa cred ca scriu asta, nici nu imi imaginam asa ceva, dar din pacate Michael Jackson a murit. Am aflat azi de dimineata, dar scriu abia acuma postul pt ca intamplator am dat peste o melodie in playlist si am simtit un fior... Mi-am adus aminte de ceva si am zis sa scriu pe blog.

După ce a suferit un stop cardio-respirator în locuinţa sa, cântăreţul american, supranumit "regele muzicii pop", a murit la vârsta de 50 de ani, într-un spital din Los Angeles.
"Pop starul Michael Jackson a fost declarat mort de doctori, în această după-amiază (joi - n.r.), după ce a sosit la spital în comă profundă, au declarat pentru LA Times surse municipale şi din cadrul forţelor de ordine", anunţă cotidianul californian pe site-ul său internet. Informaţia a fost preluată imediat de posturile de televiziune americane, care şi-au întrerupt programele obişnuite şi difuzează ştirea în regim de "breaking news", transmite NewsIN.

SURSA: http://www.cotidianul.ro/a_murit_michael_jackson_video-89567.html

Oki. Ce legatura am eu cu MJ? Nici una. Tata a fost fan, si inca va fi, melodia mea preferata cand eram mic era Black or White care o aveam pe caseta si o ascultam aproape zilnic pana cand s-a stricat banda....

Scriam intr-un post pe undeva niste lucruri pe care multi nu le-au inteles (deh, m-a facut mama filizof si eu nu stiam). Parca ziceam eu de o lumina, de viata noastra care trece repede si la final un fel de concluzie:
Asa cum lumina "traieste" o secunda, poate si noi traim intr-o lume paralela tot o secunda. Cum am spus, totul este realtiv... Nu conteaza ca traim cat lumina de care ziceam eu mai sus, cel mai important este ce lasam in urma noastra "pe film"...

Michael a trait doar 50 de ani, la sfarsitul lui august anul asta implinea 51. Pentru mine nu conteaza prea mult varsta, ci pt mine Michael inseamna tot ce a lasat in urma, de la cel mai vandut album din toata lumea de cand a aparut pana in acest moment (Thriller cu ~50 de milioane de copii), cele 13 premii Grammy si nenumarate melodii la care nu il intrece nimeni. Ah si sa nu uitam de moonwalk...

"
“Michael Jackson era pe locul nouă în trending topics-urile de pe Twitter încă de dinainte ca moartea să fie confirmată de principalele canale de ştiri de peste Ocean, iar în această clipă termenii MJ’s şi RIP mj sunt pe primele două locuri în topul celor mai fierbinţi subiecte de Twitter. Mashable spune că 30% dintre tweet-uri sunt în acest moment legate de Michael Jackson”, mai arată După Bloguri.
Biz Stone, fondatorul Twitter, spune că este “cel mai mare salt, la nivel de tweets pe secundă, de la alegerile prezidenţiale”, potrivit TimesOnline.
De altfel, serviciul a avut dificultăţi la câteva momente după anunţarea morţii megastarului, când sute de mii de tweet-uri au invadat serviciul de microblogging, la fel ca şi blogurile TMZ, Perez Hilton, precum şi site-ul LA Times, care au clacat sub asaltul internauţilor.
Reprezentanţii Google au declarat, de asemenea, că primele 100 de căutări sunt legate de megastar, iar pagina de pe facebook a artistului aduce câte 20 de fani pe secundă.
De altfel, valul de căutări, venite din întreaga lume, a determinat mai multe căderi de viteză pe paginile Google, iar specialiştii companiei au crezut că motorul de căutare este victima unui atac online, scrie MEDIAFAX, citând BBC News."


Cum am spus, nu conteaza cat traiesti ci doar ce lasi in urma...amintirea pe care o au oamenii despre tine...

Cel mai vizualizat clip pe Youtube (dintre ale lui) ramane Thriller (cu 38 de milioane de vizualizari), hit si cu care putem spune ca a schimbat cursul HIStoryei...

†RIP†