29 iun. 2009

Tot manelisti

Am plecat din Sighet si am ajuns in Gura Humorului. Nici de data asta nu am scapat de cocalici. Parca cu cat e mai mic orasul, cu atat mai multi cocalari sunt. Astia se inmultesc pe scara exponentiala. Lasam saracii batuti de soarta in pace si cobor din masina sa mergem cu totii in piata. (Apropo de coborat din masina, am ceva de zis intr-un post viitor). Intram prin magazine, ne uitam la tarabe si se gaseste unu destept (adica eu) sa spuna grupului ca sa cumparam ceva de mancare. (eu eram liderul acolo si deci toti s-au conformat). Gasim o mezelarie in care intram (eu ultimul). In mezelarie liniste de se auzea muzica pe care o ascultam la o casca (una in ureche, alta pe afara, ca sa pot auzi la ce concluzie ajung subalternii in legatura cu ce urma sa cumpere si eu sa confirm daca e buna sau nu alegerea). Fac 2 pasi, vanzatoarea se uita ciudat la mine.... Baaa ce pula are asta? eyebrown Ma uit in spatele meu, nimic. Ma uit la ea, ea la mine, eu iara in spate. Tot nimic. In fine, mai merg un pas, fac muzica mai tare (ascultam Nightwish). Ma apropii de vitrina, vanzatoarea iar se uita la mine, eu iara in spate, fix ca intr-un film pentru prosti. Scot casca cealalta din ureche si baaaaa parca era posedata femeia aia. Face un pas mai in spate!!! Baaaa, ce cacat?!!?! WTF? eyebrownthink Opresc muzica, in magazin se face liniste, nici musca nu se mai auzea .(probabil pentru ca erau toate in vitrina si se infruptau din ceafa de porc si pastrama de gargarita, ambele la tava. Probabil de aia am bagat castile in urechi si am plecat.) Eu tind sa cred un lucru: ori am eu fata de lider innascut si se speria femeia de moaca mea, ceea ce e putin probabil, ori (cel mai plauzibil) asculta manele si cand am intrat eu in magazin cu muzica rock o fi crezand femeia ca o exorcizez. Poate nu a vazut castile si o fi crezand ca iese rockul asa din mine, parca il radiam si ii speriam eu demonii Guţăleşti si Salameşti.

Maine am una cu un bagabont speriat, de data asta doar prin faptul ca am deschis gura.