25 iul. 2009

Bp, bp si iar bp

O ard dubios prin busteni. M-am culcat ieri la 12, la 2 am adormit si
la 5 trezirea. In mod dubios nu imi e somn, nici lene. Poate doar
putin. Ma plictisesc ingrozitor, nu am ce face. De 10 ani am asistat
la schimbarile petrecute in oras, pot zice ca am crescut odata cu el.
Stiu fiecare magazin, fiecare vanzatoare, as putea lua si pe
datorie... Am tras 18 poze, 3 pt o panarama, 2 cu mine, restu nush ce
a iesit, eram prea plictisit si sictirit inca de la poza 4. Am la
fiecare dublura pt ca nu ies cum vreau eu. Asa ca am bagat ragalia in
geanta mamei si o sa o ard cu castile prin magazine. M-am plictisit de
Busteni, stiu fiecare colt... De 10 ani vad acelasi lucru. Singura
foto din Busteni care imi place e panorama de pe Zamora, in rest nada.
Nici nu stiu despre ce scriu aici, despre plictiseala, despre foto,
despre faptul ca de 10 ani vad aceeasi statiune si o vad schimbandu-se
(nush daca e un lucru bun sau nu). In fine... Bp, bp si bp.

--
Trimis de pe dispozitivul meu mobil