6 iul. 2009

Ce titlu sa pun?

Acum 2 minute am primite un telefon cu numar privat. Banuiam ca e un prieten ca de obicei doar cativa ma suna cu numar ascuns. "Ridic" telefonul (adica apas e verde ca nu pot sa ridic receptorul unui telefon mobil!) si aud ceva gen:

[Zgomot de fundal] -Sa stiti ca hfdhdhfhjdshfjkdsfhskd (cacat, nu am inteles ce vroia proasta sa zica) pe strada dumneavoastra!

Buuun. stau vreo 10 secunde, ma gandesc ce pula putea sa zica fraiera si pe urma scriu pe blog.

Fa proasto care esti tu proasta, pai lua-m-ai de carici cu mata cu tot! Ce pula mea sunt glumele astea de cacat? Nici nu stii cum sa jignesti in pula meaaaaa, cacat! Io stiu asa, ca daca vroiam sa fac misto de cineva nu il luam cu pronume personal de politete, il bagam direct pe ala de pulitete si ii mai pulitam si familia daca vroiam sa imi bat joc. Fa proasto, as vrea sa te scuip, dar nu pot, asa ca iti urez multe succesuri in continuare in viitoarea ta cariera de telelimbista telefonista si tot slobozu' din lume. (Asta e facuta special pentru viper, stiu ca o sa iti placa bighug) Pai nu degeaba te-a facut ma-ta (proasta si ma-ta si tu) asa cum te-a facut... te-a facut cu un scop. Scopul tau a fost sa ma suni pe mine si eu sa scriu pe blog te fata aia a ta, neam cu Bidon (turtit, aruncat de la etajul 4 cazut pe strada dumneavoastra)

S-o fut pe doamna ma-ta si pe tine + un pumn in fata fraiero