16 iul. 2009

Cum sa supravieturiesti intr-o sala de fitness si in afara ei.

Reguli generale:

1. Tu faci sala.
2. In caz ca te indoiesti vreodata de ceva, vezi regula 1.

In interiorul salii:

3. Intai iti aduci aminte regula numarul 1.

4. Tipi. Doar faci sala si vrei sa fii in centrul atentiei. Bineinteles, tipi cand ridici, impingi sau tragi greutati. de preferabil iti pui in loc de 2 greutati de 10, 4 de 2.5, ca da mai bine estetic. Prostii vor crede ca tu tragi cu vreo 40 de kile, lucru amplificat si de faptul ca tipi. Cand tipi, creierul se coordoneaza cu urechea interna si va transmite muschilor gatului sa se intoarca spre cel care tipa. Gandeste-te ca le faci bine si celor din jurul tau, deoarece orice contractie face muschiu' mare.

5.Cel mai important e pana la urma sa trantesti greutatile pe podea si de preferabil una peste alta. Facand acest lucru, se va crea o anumita sonoritate a metalului peste metal, te vei face auzit si mai bine, deoarece intensitatea sunetului este vizibil crescuta fata de un simplu tipat. Bine, este recomandat sa si tipi ca toata atentia sa fie indreptata asupra ta.

6. Te saluti cu toata lumea si dai sfaturi tuturor ca sa isi dea seama toti cei prezenti ca
a) faci sala de mai mult timp
b) indeplinind conditia a) ai automat anumite cunostiinte despre cum se utilizeaza aparatele

7. Iti aduci aminte de ce ai venit aici, adica recitesti regula numarul 1.

8. Cand pleci repeti punctul 6 si cand ai iesit pe usa iti repeti in gand ca nu cumva sa uiti, regula numarul 1.

In timp ce repeti, noi trecem la

In exteriorul salii:

9. Repeti in gand regula 2 care iti spune sa citesti regula 1.

10. Nimeni nu este mai tare ca tine, tu esti suferinta ultimata si nimeni nu are voie sa sufere mai mult ca tine pe o raza de 50m. Daca cineva indrazneste totusi sa nu iti faca pe plac, aplici regula 1 si i-o faci si lui cunoscuta.

11. Trebuie sa suferi mult si sa stii cum se face. Suferinta este o arfa arta si nimeni nu sufera mai bine decat tine. De ce? Te rog sa citesti regula numarul 2, deoarece observ ca nu esti sigur pe tine.

12. Cum mergi la sala de mult timp ( altfel nu ti-ai permite sa te folosesti de conditia b) a regulii numarului 6 ) ai deja impregnate in memorie miscarile, asa ca nu te opri din ele nici macar pe strada. Repeta antrenamentul care l-ai facut azi sau pe care vrei sa il faci maine. Un fel de incalzire la incalzire in caz ca repeti ce faci maine, sau o recapitulare daca exersezi miscarile de azi. Acest lucru poate functiona si ca avertisment pentru specimenele de la regula 10.


PS: Nu uita ca tu faci sala. In caz ca te indoiesti vreodata de ceva, vezi regula 1.


Mic ghid de supravietuire creat de big_bum.

Postat si aici.