9 iul. 2009

In caz ca nu stiai

Cica suntem si noi pe locul 1 la ceva.smug La ceva la ce nu se astepta nimeni probabil. Gata cu suspansul. Unii poate stiti, eu am aflat acum ceva timp (anul trecut chiar) de asta. O sa fac un mic rezumat si o mica descrierec pe scurt:
Siteul contine topul a celor mai tari injuraturi din lume. Locul 1 este acordat noua. ( La asta chiar suntem buni, nimeni nu injura ca noi, nimeni nu combina injuraturile intre ele ca noi. V-as face acuma o demonstratie live, dar sunt un domn, ce pula mea? De ce sa ma cobor eu la nivelul lor? Sa aiba grija sa nu cada ei cu gura in pula mea, eu atata zic, mare atentie la baluba ca nu se stie cand sare pe tine si greu o dai jos. Vorba aia: o bagi tare, o scoti moale si plina de bale, dar e guma de mestecat, nu cariciu')

Cu ce am castigat? Cu asta:

"Stick your hand in my ass and jerk off with my shit" (Sa-mi bagi mana-n cur si sa-mi faci laba la cacat)

Dap, recunosc, am folosit-o de cateva ori, e buna, imi place, dar parca ii lipseste ceva. Parca daca nu e cu puli si cu morti si cu mame, nu e romaneasca... parca tot un: "Tu si cu mata sa va luati bon de ordine ca sa veniti sa-mi sugeti pula (nu de alta dar inainte sunt toate rudele tale si toti mortii ma-tii)" merge... heehee

Ce injuraturi mai prezinta situl? Astea:

"Shampoo my dick-hair with your saliva" (Shampona-mi-ai flocii cu saliva). Serios, e de cacat.... Cine ar vrea floci samponati cu saliva? varianta: Sugeami-ai pula pana te sufoci.<>

"Brush your teeth, my dick will be inspecting soon!" (Spala-te pe dinti ca vin cu pula in inspectie). Asta e buna, imi place, nu gasesc acuma o varianta, probabil pt ca poate este si o injuratura care nu are nevoie de modificari, pare completa! Contine o atentionare, poate deci fi folosita si in cazurile in care cineva continua sa te enerveze dupa ce i-ai spus sa se opreasca. Un fel de "Hai ca poate-o fut pe ma-ta" in varianta mai soft.eyelash


De altfel, si vecinii nostri sarbi ai injuraturi marfa:

"May God give you to search for your children with a Geiger counter" (Da bog da trazio detzoo Gaygerovim broyachem). Adica "Sa-ti dea Dumnezeu sa-ti cauti copii cu un contor Geiger", un fel de "Sa-ti dea Dumnezeu maini scurte si limba lunga cand o sa te manance in cur!" Sau, legata de radiatii si Gheigăre: "Daca mata era cu 5 secunde mai rapida nu te fata pe furnalul de la Cernobal cand a explodat"


Suge pula la cacat! Dixi.