18 iul. 2009

Pentru Bobo

Citeam pe softpedia.com niste "Faze comice din liceu"

M-am bagat si eu in discutie, ca asa face romanu' nostru:

CITAT (FallOutGirl @ 17th July 2009, 18:03) *
raspunsul este ca nu putem determina exact de unde provine lumina. laugh.gif


WTF?

Daca tot ne laudam acuma cu profii de logica/psiho:

Noi am avut intr-a 9-a si a 10-a acelasi profesor. La inceput parea normal si inteligent, dar cu timpul 50% din noi au inceput sa se indoiasca de normalitatea lui. Purta intotdeauna acelasi costum, nu cred ca avea mai multe pt ca daca se plimba pe langa tine lasa in urma lui un miros de transpiratie. Nu puteai sa te apropii de el la mai mult de 50cm, sa deschida gura si sa mai traiesti. Prin liceu umbla vorba ca era ghei, clasa noastra i-a dat porecle pe masura: Bombonel sau zaharel (Il chema Zaharia) si toata lumea il stia pe numele asta. Odata a trebuit sa mergem la o prezentare in lab. de bio, unde avea ora proful nostru. Am deschis usa, am vazut cine preda, mi-am cerut scuze ca deranjez si am inchis usa la loc. Deja se sunase si bestia ii teroriza pe boboci si in pauza, asa ca o colega mai tupeista a deschis usa, a intrat in clasa si a facut pe ghidul:
Acesta este laboratorul de bio(aratand spre sala), iar acesta este Bombonel tinandu-si ora( aratand spre el) In urmatoarea secunda Zaharel a parasit clasa laugh.gif laugh.gif , noi ne aflam pe hol si cand a iesit profu', eram deja pe jos de ras laugh.gif .