19 iul. 2009

Post de lauda

Acuma ne mai si laudam. Dupa atatea petrecute, a venit vremea unui post in care sa scriem si de achievmentsurile personale. Unii stiu, altii nu stiu, eu sunt pasionat de fotografie cam de vreo 2 ani. La inceput mai stangaci, mai o cearta, doua cu alti fotografi speriati ca o sa vin eu sa le fur painea de la gura, in fine, detalii, detalii, problema incepuse de la o tema total diferita, dar pe un thread in care se discuta despre un aparat foto.

De ce ma laud? Am doua cadre printre favoritele clubului RomanianPhotographer de pe deviantart.com. Bineinteles, le-am ales eu si le-am trimis, dar puteau la fel de usor cum am apasat eu butonul send, ca ei sa apese butonul delete. Clar.

Fotografiile sunt "Music Box" si "Contrast". Prima se afla pe albumul de aici, iar a doua aici. In primul album se afla si fotografia lui minm, si anume asta. (pagina 2 a albumului, dar nu conteaza pe ce pagina si loc te aflii pt ca albumul se creeaza dupa data primirii cadrelor, sau au o ordine aleatoare, nu reflecta care fotografie este mai buna si care este mai proasta)

Galerie foto minm.
Galerie mea.

Vizitati cu incredere ca nu musca! (Poate doar Pic Floyd, dar prietenii stiu de ce, sau altfel spus: cine stie cunoaste laugh)

Pic-poc. (pentru minm)