3 iul. 2009

Reclama vodafone

Care o dau astia de 10 ori pe zi. Nu am nimic cu ea, chiar imi palce. Acuma vedeti si varinta mea:



minm01 Andrei: prima intalnire
big bum: prea marfa
minm01 Andrei: mana pe picior
minm01 Andrei: a doua
big bum: mana pe picior
minm01 Andrei: + pupat
minm01 Andrei: a 3-a
minm01 Andrei: mana pe picior + pupat
big bum: plus mana pe tzatza
big bum: laugh
minm01 Andrei: + un pumn in fata fraiere
minm01 Andrei: rotfl
minm01 Andrei: laugh
big bum: laugh
big bum: sau
big bum: tzatze
big bum: laugh
big bum: ca are 2
minm01 Andrei: laugh
big bum: plus un pumn in fata fraiere
big bum: mwhahahahadevil
minm01 Andrei: laugh
minm01 Andrei: rotfl
big bum: una dupa ceafa
big bum: laugh
big bum: un capac
big bum: si 10 genoflexiuni
big bum: gata dani!
big bum: se face!
big bum: dani si mai cum?
big bum: dani sefu!
big bum: laugh
minm01 Andrei: laughrotfl

Aveam eu un coleg caruia ii ziceam seful si ma luam la intrecere cu el, care e cantareste mai mult, care mananca mai mult, si eu cum eram mai gras el zicea ca nu pot sa fac genoflexiuni si cum il enervam cu ceva, imi dadea de facut 10-20-x zeci drept pedeapsa. laughlaugh