19 iul. 2009

Solutie minune

Asta e din clasa a 8-a, e veche, dar mie mi se pare interesanta. Inca o dovada ca eram de mic scarbit de printese/cocalari.

Mie nu mi-a placut geografia de a 8-a, probabil de aceea am si dat la Cacacitate istoria. Sunt de parere ca ce e mult strica si consider faptul ca stiam mai multe lucruri despre tara mea la 15 ani(cred ca atata aveam atunci) decat stiau colegii mei care vedeau in fiecare vara Turcia, Italia si Spania, ultimele 2 pentru ca se duceau la cules. smug

Profa incepuse sa imi faca niste figuri naspa, ba, nici eu nu stateam cuminte, eram amandoi la fiecare ora niste incapatanati si nu vroia niciunul sa renunte. Deja devenea plictisitor yawn asa ca intr-o ora am preparat 50% pasta si 50% acetona. Se facuse un fel se crema/spuma, nici eu nu stiu ce era. Tot ma plictiseam asa ca dupa ce am pus-o pe caiet, am tinut perpendicular foaia sa vad daca curge. Colegu meu da un bobarnac in foaie si sare crema de pasta, ce cacat era aia direct in capul unei mahalagioaice. (Acuma o sa fac abuz de emoticoane). Eu eram surprise, el era: rotflrotfl, dar in acelasi timp worried. (de fapt mai mult eu laugh ). Primele minute au fost ok, asta pana a inceput pasta sa curga de pe par si sa observe colega ei de banca. Incepura injuraturile, "fata cu parul de cacat pasta corectoare" s-a ridicat sa sara la muie bataie, eu deja muream de ras, colegul era si el pe jos, tot de ras. Apoi au trecut la nivelul urmator: aruncatul cu cartile, caietele si toate cacaturile pe care le poate tine o femeie in poseta, in cazul nostru in ghiozdan. Profa ne-a scos afara, eu am incercat sa ii explic ca nush ce, ca nu eu sunt de vina, colegul meu nush ce. Nuop. N-am reusit sa fac nimic. M-am ales cu absenta si colegul cu niste palme parca, in orice caz am scapat.


Mai sunt pe vine niste posturi