6 iul. 2009

Tema blog again

Si daca tot o ardem pe tema noua, hai sa o ardem pe niste povestiri vechi.
Vorba vine vechi. Cum pt mine spontan inseamna maxim 600ms, vechi inseamna deja de vreo luna.... So, sa revenim. Ziceam ca va zic de un bagabont, dar m-am luat cu alte treburi (treaba mare, mica si in special mijlocie). Asa, sa revenim la posturile noastre si sa lasam oile negre ( a lu' Vitezomanu' Luminii, Stapanu' pardon) in pace.
Ma cobor din masina (e verb reflexiv si e pus intentionat in propozitie). Ma iau de picior, mi-l pun jos, ma iau de celalalt, mi-l pun jos, imi mut curu' din masina. Parintii mei au facut acelasi lucru, dar cred ca ei au fost ajutati, in sensul ca "au coborat" (verb din ala care nu e reflexiv, am uitat cum se numea, au trecut multi ani de cand am terminat eu generala). In fine. Ne ducem (si asta e reflexiv, dar imi place ca voi o luarati de buna faza cu reflexivitatea verbelor, care nu exista. De fapt ce vroiam sa zic este verb tranzitiv sau intranzitiv). In cacat, hai ca vorba multa, saracia omului. Coboram din masina si mergem sa cumparam niste d-alea de mancare, stii tu. Eu vorbeam la telefon si intre timp ne ia la prelure un vacabont cu "da si lu stomacu' meu sa bea o bere, ca ma doare si c-o cere". Pula. Eu vorbeam la mobil(inca) parintii au intrat in magazin, eu am ramas afara sa continui ce am inceput. (La momentul ala > vorbitul la telefon) Bagabou' a ramas cu ticul ala verbal, stim noi care (da si mie, sa-ti traiasca familia ta si sa-ti dea Dumnezeu sanatate maica!). Sa imi bag picioarele, ce cacat nu vedea omu' ca VORBEAM LA TELEFON! Urmeaza o discutie interesanta:

Imi dai si mie baiatu' bani?
NU
Nu imi dai?
NU
Nu imi dai baiatu?
NU! Si ce mai stai aici? Ia hai 'te mai incolo.

Baaaaa, se speria mosu' de mine se se muta la 2 metri distanta de magazin. WTF? Oricum.... raman la ce am zis eu mai de mult timp, faza cu baba cu mia de lei, va amintiti voi...