13 aug. 2009

Flaing senzeișăns

Titlu total gresit daca ne gandim de fapt la ce am patit. L-am ales totusi pentru ca are un fel de legautra cu intamplarea, so hai sa-i dam blana.

Azi am patit ceva ce nu mi s-a mai intamplat niciodata pana acuma, ceva dupa care nu ramai cu sechele, dar daca nu ai mai patit asta pana acuma nu ai de unde sa stii. Vreau sa va induc cat mai mult in eroare, sa nu stiti ce naspeta happened, vreau sa credeti ca s-a intamplat cu totul alt lucru, dar din pacate nu este asa. Ei bine, pentru prima data in viata mea, pentru prima data in 17 ani si 8 luni fara 9 zile (sau 8 zile si 22 de ore) m-a intepat o albina. Da bre, asta care citesti, in caz ca nu stiai, nu am mai fost intepat de albine pana azi, 13.08.2009, zi care va ramane in istoria personala. biggrin Yep, sure it will.

Stiti cand erati mici si prosti (adica, mai prost decat acuma vreau sa zic) si ati mers pt prima data la medic si v-a facut prima injectie, v-a spus sigur ca injectia se aseamana cu o mica intepatura de albina (eu nu stiam ce este o mica intepatura de albina si de fiecare data le ziceam asistentelor asta), ei bine, va zic eu ca nu este la fel. Acul albinelor doare de 5 ori mai mult ca un ac medicinal, testat pe propria piele! Poate ca faptul ca m-a intepat in spate a amplificat lucrul asta, poate faptul ca aveam febra la spate a amplificat si mai mult intepatura, cert este ca mie cel putin mi s-a parut mai dureroasa albina decat mana unei asistente. smug

Dupa 2 secunde m-a durut foarte tare, iar cand mama s-a hotarat sa imi dea cu sare, deja nu mai simteam nimic. I-am aratat cam pe unde m-a intepat si a frecat fix la 5 cm de intepatura. deh, nu am asa acuratete in maini cand cotrobai pe la spate. Deci frectia cu sare a fost de fapt frectie la picior de lemn. Chestia buna e ca veninul mi-a amortit spatele si nu am mai simtit nimic 1 minut. Foarte tare frate. Data viitoare, incercati doar sa scoateti acul si sa strangeti locul cu pricina si lasati veninul sa isi faca treaba, nu mai dati cu sare, ca mai mult doare. Bine, daca aveti alergie la albine, cel mai bine e sa le evitati.tongue


Ciocu' mic shhh si joc de glezne wave

Pac-pac.