3 aug. 2009

Vrajeli

Cum postul asta e la eticheta "ciudati in ratb", probabil nu e degeaba. E de pe vremea cand sufeream eu mai mult decat de obicei si zic asta pentru ca contine si ceva despre mine. Cred ca povestea o stie numai un coleg, in fine, sa-i drumu cu cacatu' asta, ca nu am mai scris de mult si mi-am pierdut decsteritatea. Punct si de la capat, sau cum ar zice cantaretii: Fresh verse.

Cum am inceput eu cu vrajelile mai sus (si inca nu sunt gata) asa incerca un "mos" sa se bage in seama (prea mult) cu una, probabil colega lui de serviciu, ca sotie sau prietena nu cred ca era. (Ca sa fim sinceri, omu' era bolnav, avea un mic handicap). Eu eram in spatele otobelului si el statea oarecum in diagonala cu mine. O sa fac un desen, nu prea ma pricep la desenat, nu am eu talentul asta, dar sper sa intelegeti ceva. Ala in verde sunt eu. M-am facut special mai mare pt ca RATB e al tatalui si merg cu picioarele intinse. Ala in mov era el, iar punctu in rosu era ea.




Asa. Acuma pauza de cacare si revenire in 30 de minute.


Gata. Sa-mi fie de bine. Cum ziceam, (sau vroiam sa zic) punctul ala mov baga vrajeli la greu cu punctul rosu. Eu vazand si auzind totul. Pana la urma avea sa iasa bine pentru amandoi. Se urcara intre timp niste puradelo-cocalico-bagabondo (erau 3) care se tot fataiau prin autobuz si evident deranjand lumea. Inclusiv pe mine si pe "vrajitorul din orz". Se tot fataia unu cu sapca rosie si se tot uita cu ochi plini de suferinta (de importanta, nu de altceva) la mine, asteptand sa schitez un gest. Mi-a venit greata si mi-am bagat casca in ureche, mai aruncand un ochi la vrajitor, unul pe geam, etc. Printre vrajeli si maini pe piciorul colegei, cocalicii si-au dat seama ca nu prea se fac remarcati asa ca au inceput sa si vorbeasca. Bun. Atata le-a fost. Asta se uita la mine, eu la el, barbatu' ii zice ceva lu' unu, eu ma uit la reactia lui. Vad ca e de partea mea, si zic, ce pula mea, nu am chef sa imi stric ziua, asa ca ii zic respectivului: Ne bagam pe ei! Facu un semn cu ochiul catre mine, eu intelegand ca: afirmativ. Se apropie sepcuta si pac, trantesc o piedica, asta se impiedica, se prinde de bara, ma rog. Vine la mine, ca nush ce, ii trag o pula in gura si un cot cred (sau l-am impins catre nenea mov). Ala il prinde si il trimite inapoi la mine. Io, nedumerit ii zic: Domnu', ce mi-l dati mie inapoi? Trimiteti-l in pisda masii! Ceilalti coca incepura sa injure, a fost un mic circ. Din pacate la urmatoarea statie coboram si asa ca am lasat pe movuliu sa se descurce, ca era major si vaccinat. Eu nu eram major atunci.


Pac-pac.


later edit: Cred ca nu o sa mai scriu asa mult, sau daca scriu, o sa fie ceva ce s-a intamplat acum mult timp, deci nu am nimic fresh. Asta e! Bufnita!

later later edit: maine o sa scriu ce imi place cel mai mult la vecinii mei.