23 sept. 2009

Joaca de-a badigardu'

Nici nu mai stiu cum sa incep, de cand nu am mai scris pe blog mi-am pierdut dexteritatea. In fine, nu asta e important, o sa incerc pe cat posibil sa fiu coerent, nu stiu si cat % o sa reusesc pentru ca imi plesneste capul, sunt mucos/mucios cum vreti sa ii ziceti si suparat. (eh, asta mai putin da' trebuie zisa pentru ca se leaga putin de postare )

Ideea sta asa: urc la Universitate in metrou, locuri libere nu mai gasesc si ma asez intre vagoane cu giozdanu' in fata si castile in urechi. Pe partea cealalta era nenea paznicu' metroului care se uita ciudat la mine. Ciudat in sensul: pantofi, moaca, pantofi, bluza, moaca, ma rog, nu exista un pattern, totul era random, doar ca se uita la moaca mea. Ma uit la el, el la mine, fac o fata de "ma pis pe tine " (am facut si rima). Pe urma se uita cand in dreapta cand in stanga. Am zis hai bre sa ii fac jocu' prostului, ce pula mea, macar sa am ce scrie pe blog. Ma uit in dreapta, ma uit la el, ma uit in stanga, ma uit la el, ma uit in dreapta, ma uit la el. Badigardu' la fel: Se uita dreapta, se uita la mine, se uita in stanga, se uita la mine. A fost ceva 2in1. Stiti jocul ala de holbat, cine clipeste pierde sau cine rade primul pierde. Ok. Dorel a failat pt ca eram cu morcovu'-n cur sooo chiar nu aveam de ce sa rad. Pe la Brancoveanu schiteaza asta un zambet, eu deja ma abtineam la maxim si il vad ca zambeste nenea. Pierduse.

Acuma sunt anumite pros&cons daca le putem zice asa:

Pro: m-am distrat cu un fraierozaur, nu m-am plictisit in metrou, am uitat de suparare si de raceala si de cap si am castigat la starring contest.

Cons: posibil sa fi fost ghei, sau unul din ala care sta f2f(adica face-to-face, fata-n-fata) cu tine si te analizeaza din cap pana in picioare (unii o fac din picioare pana in cap). Am mai intalnit specimene din astea si pana nu le scoti ochii sau le intanzi pateu' pe jos nu se satura.


Pac-pac.