9 sept. 2009

N-am

Ma gandesc ca nu am mai scris de mult pe blog probabil pentru ca nu prea mai am ce. Astept sa nu inceapa scoala si sa faca profii greva. Chiar mi-ar prinde bine pt ca in curand incep scoala de soferi. Legislatia citita, facut jumate din chestionare din carte, facut chestionare pe net, rata de promovabilitate sa zic 90%, depinde de intrebari, care unele sunt pur si simplu sutpide sau exprimate stupid, deh, limbaj de politist, dar unele sunt si logice. Cu practica stam bine, prima data cand am condus a fost in bratele mamei pe la 5-6 ani in curte unde am intors volanul si am apasat pe frana. Practica adevarata a fost pe la 16 ani cand am plecat singur de pe loc si acuma in vara cand am condus ~20km alone. (alone as in cu acordul parintilor ofc). Asa alte lucruri neinteresante nu am facut, decat ca am slabit, m-am mutat de la liceu, am schimbat colegii si astept (sau poate nu) sa ii vad pe noii. Mor de somn pe zi ce trece. Chiar daca ma culc la aceleasi ore, ma trezesc zilnic cu o ora in plus fata de cat m-am trezit ora anterioara.

Astept sa vina in tara placa asta. Ma chinui de ceva vreme sa fac rost de bani, iar acuma cand ii am, nu am ce sa cumpar. Romania=praf & Life sux.

Cel mai prost lucru posibil este ca mi-am cam pierdut hazul si am inceput sa ma enervez mai repede din niste lucruri pe care inainte le puteam trece cu vederea.

Pac-pac.