2 oct. 2009

Au venit, le am si ma tin bine de ele

In primul rand "mpoa-mpoa" pe ambii obraji ca nu ne-am mai vazut de mult timp care este. (din ce in ce mai scurt ca a trecut pe persoana juridica).

Asta e un alt post de lauda asa ca o sa sufar cat pot eu de mult in el. Ma tot chinui de ceva timp sa imi iau placa aia audio, dar acuma nu imi mai sta gandul la ea cand am ceva cu care o sa ma distrez destul de mult si poate chiar o sa fac si ceva serios/invat ceva.

Pe scurt: mi-am schimbat aparatul foto.

Pe lung: (urmeaza poveste plina de suferinta)

M-am facut ieri seara cu un Canon EOS 450D cu 2 obiective: 18-55 si un 55-250 amandoua de la Canon, amandoua facute in Taiwan, deci un lucru foarte foarte bun. Nu, nu vorbesc prostii, uitati aici de ce: http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_1000D_Rebel_XS/outdoor_results.shtml si "Note: the EF-S 18-55mm IS lens supplied with our 1000D / XS sample was made in Taiwan, whereas the EF-S 18-55mm IS supplied with our 450D / XSi was made in Japan. The build quality appears to be the same though, and in our tests, the copy supplied with the 1000D / XS performed slightly better than the one with our 450D / XSi. This could of course just be variations between copies though rather than an endorsement of one factory over another."

Asa. Deci sa continuam suferinta. Am dat pe el cu vreo 9-13 milioane (acuma depinde si de magazin) mai putin. Aparatul e nou, sigilat, nu lipseste nimic din el, am primit chiar si duplicat la un CD in caz ca pierd ceva, garantie, tot. L-am luat de la www.digitalxx.ro si recomand sa cumparati de acolo, nu veti regreta. Nu am geanta, imi iau zilele astea, poate cumpar si un card mai mare, momentan am unul de 1GB in care incap cam ~200 de poze inghesiute la maxim :D

Canonu' meu cica a primit la TIPA Awards 2008 titlul de Best D-SLR advanced (bine ca e tipa si nu tip), nici nu stiam, nici nu imi pasa, pana in prezent nu l-am scos pe teren sa vad ce poate. (adica am poze facute acasa pe timp de noapte si nah, intelegeti voi.)

Bla, bla bla, ma plictisesc, etc. Am terminat povestea ca si asa nu pricepeti voi prea multe.

Bonux: o pozna cu luna