10 oct. 2009

Cosmar

Ma plictiseam si am decis sa recitesc niste posturi mai vechi. Ca sa vezi, dau peste ceva in care am zis de un cosmar pe care observ ca nu l-am povestit. Ieri diriga ne-a zis si ea un cosmar de-al ei si zic acuma hai sa imi fac si eu curaj sa il povestesc pe al meu, cu teama ce-i drept si cu o oarecare strangere de inima. NOT.


Il povestisem pe mess dar vad ca am pierdut arhiva (de fapt nu am putut sa fac upgrade Vista>7 si am fost nevoit sa formatez partitia respectiva) asa ca o sa incerc sa mi-l aduc aminte, chiar daca nu o sa reusesc in totalitate.

Se facea ca mi-am luat masina noua (un subaru forrester) doar ca masina avea o mica problema. Cum in Anglia volanele sunt pe stanga, la mine in vis aveam volanul pe dreapta, nimic deosebit, doar ca ambreiajul era inversat cu aceeleratia. Adica in loc sa infig picioru in ambrei, calcai la maxim acceleratia. M-am prins de asta si m-am obisnuit. Mergeam frumos pe drum si nush cum cacat s-a schimbat masina, anotimpul si disparuse asfaltul. (adica teoretic ma teleportasem.) Aveam acuma un Auris care mergea normal pe un drum plin de zapada din aia murdara intr-o zona oarecum industriala si parasita, sau cel putin asa mi se parea mie. Aveam eu o dambla si inca o am cu zonele industriale si damblaua este sa fac poze. Da, unii sunt cu poze cu fluturasi, cu floricele, cu cacatele, cu macanele, eu cand vad o zona industriala ma uit mult si imi place si mai mult. Floricelele si alte chestii de genul nu au reusit pana acuma sa imi dea sentimentul asta. Si ca in viata reala, voriam si in vis sa la fac nene poza, pai ce cacat? Opresc, scot aparatul, intru intr-un container ceva, si vreau sa pozez un turn. Focalizam, pierdeam focusul. Injuram aparatul, iara pierdeam focusul, iara focalizam, etc, pana cand m-am prins ca zona nu era chiar asa de parasita cum mi-am imaginat eu. In fabrica aia inca se lucra. Se producea salam de porc. Dap, salam de porc. Partea naspa e ca in containerul ala nush cum se face ca a inceput sa pluteasca salamul in sange. Dap, in sange. Nu imi era frica, eu putand oricand sa sar din container, oricum mai frica mi-a fost sa nu ma descopere cineva. Boon. Sau nu. Am stat pe acolo putin si mi-am dat seama la ce folosea sangele ala. Cu el se inrosea salamul. Deci dupa fabricare alimentul nu era rosu by default, ci trebuia bagat colorant in el. Colorant natural din cate am observat, adica sange. Porbabil era o firma eco/bio/cacat/gen/pula mea/punct. Nush cum am sarit in masina si iara la fuga. Se pare ca planul meu de a ramane neobservat a cam failat deci incepuse paza firmei sa ma urmareasca cu un camion din ala vechi din WWII. Da, mari sanse sa ma prinda, asa ca am bagat frumos a 2-a, am dat blana, am schimbat cu a 3-a, acceleratia la podea si m-am trezit ca a inceput sa sune telefonul.

Se putea continua dupa ce am bagat a 3-a, dar nu stiu si cum.
Puteam sa scriu mai mult, dar am zis sa nu exagerez cu bagatul pulii in el de aparat ca nu putea sa tina un focus cand reincadram. (trageam cu Samsungu' A400)

Pac-pac.