25 oct. 2009

Nici in 1000 de ani II

Continuam povestea cu meclenburg sick. Nu mai stiu cum am terminat ultima data, insa tin minte ca ramesese sa facem schimb de haidi data viitoare cand ne intalneam.

Mergeam si eu la liceu ca orice om normal. Eram destul de linistit, n-aveam eu treaba pana cand vad ca eram cu 10 minute in intarziere. Cobor din autobuz si astept pe toti mosii si babele sa prinda viteza. Pe unde merg eu, de la statia de autobuz pana la metrou este destul de ingust si se merge pe 2 "sensuri". Si da-i si tine-te dupa ei.... mergi... mergi... cu viteza luminii in intuneric. Asteapta momentul sa depasesti cand simti o bataie pe umar.
Fiind cu castile in urechi probabil persoana respectiva m-a si strigat, dar eu intrand in depasire in momentul ala am crezut ca am lovit pe cineva. Arunc repede o privire spre stanga mea si opaaa, vad o blonda eyelash. Ma uit inca o data la ea, blonda nu a schitat niciun gest, deci improbabil sa fi fost ea, continui cu depasirea mea. Mi-am dat seama ca era moaca de roller. Zic: pula, ma grabesc, bag si mai tare, depasire peste depasire si poate scap de ea. Dau talpa, ajung la metrou sa bag cartela, intre timp apare metroul, iara dau talpa si pe scari trece proasta pe langa mine. Zic: fuck, deci pana la urma ea era. Incetinesc, vad in de directie vrea sa o ia (a ales pe la spate) si eu merg fix in directia opusa, ma mut din vagon si ma asez la inceputul urmatorului, ascuns fiind dupa burduful metroului. Pe diagonala mea era unu care seamana cu Viper si am crezut ca e chiar el. Cobor din metro', dau telefon sa aflu daca chiar era viper (din pacate nu, ca sigur faceam misto de 1000). Am scapat de trafalet si de data asta.




Cum o zugravire de mantuiala nu vine niciodata singura (adica e insotita de un zugrav de mana a 3-a si de un trafalet la fel de prost ca cel care il tine in mana si are cu 2 clase mai mult decat trenul) a doua zi, pula mea, cheama echipa de reivzie sa repare cacatu' facut de fraierul de ieri. (adica de data asta am vazut-o eu pe ea si m-am ascuns si mai bine cool)


Daca inevitabilul se produce siiii o intalnesc face-2-face (desi prefer sa nu, sau macar sa fie fist-2-face) si ma intreaba de ce nu am vorbit cu ea si am evitat-o, cacaturi de genul care le zice o pisda disperata ii zic frumos ca nu am vazut-o pentru ca de fapt asta s-a intamplat. Am vazut o bunaciune blonda si sa mor daca totusi ma bagam in seama cu ea daca era in locul Paintrollerului, pentru ca am planuri cu altcineva. Ii mai zic ca nu sunt interesat si daca nu pricepe frumos, ii explic urat. Simplu.


Pac-pac.


http://www.youtube.com/watch?v=eRhmcxagBTk