23 oct. 2009

Nici in 1000 de ani

In primul rand, cica de dimineata nu mi-a mers blogu, nu am de unde sa stiu ca nu am avut nici net pe acasa. Ma pup ca sunt bun si si-a revenit din senin, eu doar uitandu-ma la TV. Ma mai pus o data ca merit si inca o data ca sa nu fie numar par ca la morti. Mpoa-mpoa-mpoa.

Ce urmeaza aici.... e belea,
azi am un chef nebun de scris si de facut caterinca, chiar daca nu ma simt eu prea bine psihic. Poate de aia am chef de caterinca, de la nebuneala mea. Bun. Scriu postul asta acuma si nush daca il termin azi, ca imi e si somn. Incerc sa nu ma mai gandesc la ce am patit ieri si de ce am avut 754365734563099999 de nervi asa ca shhh. reusesc cu greu si fac pauze dese pentru simplu fapt ca raman asa putin pe ganduri si reazliez cat de bou poate fi un om care, ati ghicit... e bou. Nu o sa zic de ce, chestia asta o stie doar o persoana si nu e viper. Ce stie viper e altceva, ceva ce urmeaza a fi povestit si care merita din plin povestit. Mi se pare ce sunt crud si chiar nesimtit, dar ce pula mea imi pasa?

O stiti pe aia cu fata de bideu? Se certara unii la TV si ii zice nush ce deputat uneia din opozitie ca are "o fata de bideu de nu se poate!" E mult de povestit frate si putin timp. Episoadele se intind pe o perioada mai mare de timp gen sunt 3 episoade si vreo 2 saptamani. (cred).


V-am zis de fata de bideu ca sa va faceti o imagine.

Mergeam acum cateva saptamani cu metroul si dupa ce coboara un prieten si raman singur ca gheiu' vine una la mine, dar una naspeta rau, cu fata de trafalet. Si asa i-a ramas numele. Fata de trafalet. Urmeaza discutia care contine vrajeala ieftina turnata cu palnia intr-o sticla de 0.5L, adica deja da pe afara cacatu' si eu "chiar nu am nevoie de oameni ca voi, raportul asta este o rusine! O rusine!".

FT: Buna, te-am vazut ca mergi cu metroul (simpla deductie)
Eu: (sa mori tu) Buna. (ffs, daca veneai cu cealata fata la mine, poate-poate aveai sanse mai mari la agatat)
FT: Eu sunt (n-am retinut si nu imi pasa) Pe tine cum te cheama?
Eu: Buna, sunt Cristi. (shimba bre fata aia)
FT: Puteam sa jur ca te cheama Cristi. (Sa mooori tu cu toata mecla ta. Deja se simtea vrajeala. Deci feteleor, nu incercati abordari de cacat ca noi baietii ne prindem de asta, doar suntem experti in chestii de genul)
Eu: Hai sa mergem mai in spate, ca eu stiu unde sunt scarile. (WORNG, i-am dezvaluit primul secret in legatura cu calatoritul in metrou. Praf am fost. )
FT: ... . bla bla.. cjfh fsdhfjsfhjsd f fds f vrajeala.. . . .. blalalajdaka, pulalalalala, cacat gen pula mea, s-a oprit din vorbit? nu: dnajhdasdklajsd mucinceai, trefla, inima neagara, steaua, becali diesel, frauda.... orange, arabi, gripa aviara. Finaly. She stopped.

Continui cu cacaturi de genul, unde inveti, in ce clasa esti, cati ani ai, vasilepulamare, carici_la_tava, ceafa de gargarita, ca sa par interesat de ea. Adica hai sa nu fiu asa chiar de prima data.

Ajung in autobuz (din pacate ea merge pe aceeasi ruta ca si mine) si la fel. hfjdsfsd fhjs f fksdf fsj fksffs dkfs kf.s... . Asa. Vorbim de scoala, de note si ea trage concluzia ca suntem mici genii. Bre, daca erai alta persoana pe bune de nu radeam la gluma ta. Nu ma baga ma in aceeasi oala. Sunt glume la care rad indiferent de persoana, glume la care rad numai cu anumite persoane si glume la care rad singur pt ca numai eu le pricep si decat sa fac desen tehnic insotit de o explicatie, mai bine lasa. Ajungem inevitabil si la relatii (cum o fi ma asa de usor pt unii sa intrebe pe cineva daca are sau nu prieten/prietena? Adica nu e ca si cum ai zice "cat porti la pantofi" , "ce ai mancat azi?" mai degraba e ceva care se aseamana cu"cat porti la sutien?" In fine, traisca Ichi cu sutienele lui ca asa vreau eu! Daca nu erai tu, nu imi venea intrebarea asta in minte. Bravo.)

Seara se incheie:

FT: Data viitoare facem schimb de iduri.
Eu; Da, da. (sugi pula de ziua ta) Parazitii FTW.

FACEPALM, DOUBLEFACEPALM si FAILPALM, toate in acelasi timp.

Asta e doar un episod. Si episodul asta este o sinteza la rezumat, deci rezumat la rezumat ( Vorba aia: te duci undeva sa pozezi, iti iei aparatul principal, backup la principal si backup la backup.) deci oricum este lung. Inca mai fac pauze lungi si dese, cheia marilor succese.

Ah, ca sa lasam trafaletul la o parte. Am inceput sa urasc florile. Stiu, e dur si poate par idiot (pentru ca asta si sunt), dar e o poveste pe care nu o sa o afle nimeni, de fapt motivul.

Ca sa nu imi uit ideile: Eu ma uit asa rapid pe drum si dupa ce imi formez in minte reprezentarea spatiala, fac abstractie de unele chestii si ajung inevitabil la.... dea, ati ghicit: femei si masini. Masinile nu le impart in categorii, ele sunt impartite prin lege. Ce impart: femeile. In 2 categorii ale legii mele nescrise: DF si DNF, adica "de futut" si "de nefutut" (sau 1000. Adica "nici in 1000 de ani" cum este si titlul.) Pula mea, daca asa vreau eu sa impart, care e problema? Uneori am zile bune, alteori pline de cacat, sau .... 1000
biggrin.


Ar trebui sa inchei ca nu mai pot sa gandesc la ora asta. Foamea si somnul e prea mare, maine tre sa ma trezesc devreme, da' lasa ca mai zic inca ceva.

Stau ca bou si imi zic cat de idiot am putut sa fiu (si nu, nu are legatura cu FT, chiar nu are.) si imi vine sa imi fut vreo 15 palme dupa ceafa si niste pumni in bot. Nu pot sa fac un lucru pana la capat. Il duc la 90% si pe urma ii dau repede cu piciorul tocmai atunci cand e in interesul meu sau e important. Singurul vinovat sunt eu si de fapt pe mine sunt nervos, dar nu conteaza.

Mi-a zis cineva cum vreo 2 luni ca timp de o saptamana sa iau lucrurile "asa cum sunt si nimic mai mult, fara interpretari personale". Asa am facut si chiar am luat lucrurile asa cum au fost adica nu am interpretat si nu am gandit " ce ar fi daca, ce ar fi fost daca, sau: dar daca...?". A mers bine. Atunci.

Acuma nu sunt nebun si lacrimogen, cretin si depresiv, emo si ghei, dar ascultati fratilor sfaturile altora, care poate stiu mai mult decat voi. Ascultati, vedeti cum sta treaba si reflectati asupra celor intamplate.

Ce mi s-a intamplat mie a fost din vina mea si asta e, nici eu nu stiu ce sa mai cred. Stau linistit, scriu pe blog, having a Bud, watching the game, tru, tru.


Maine continuam cu figuranta de trafalet.


Ultimele 4 paragrafe nu o sa le intelegeti, nici nu trebuie acuma. Nu am fost amuzant, nu am fost depresiv, am fost realist. Sincer nici nu stiu ce sa cred.
Nici nu au legatura cu FT sau cu ce am zis despre FT. FT e ceva amuzat, sincer ma cacai pe mine de ras de vrajeala ei si nu o sa reuseasca niciodata ceva cu mine. Ea e 1000. Hai ca am zis-o. Da sa ma pup ca sunt bun sa moara ma-sa lu' Frankfurt.