10 nov. 2009

Avem destule pentru toti

Iaca, un titlu prost pus. De cand nu am mai scris pe bloaga, mi-am cam pierdut talentul. Nu sunt tru si scriu rar, in mare parte pentru ca nu prea mi se mai intampla nimic deosebit. Imi e dor de zilele in care toata lumea avea ceva cu mine si eu le dadeam de toate in gura. Acuma, sinceri sa fim, nici timp nu prea mai am, se pare ca bloggingul nu este un hobby pentru mine, poate e un loc in care ma desfasor si imi vars nervii, un loc in care pot sa injur de toti si de toate neamurile si rasele de pe pamantul asta si nimeni sa nu imi zica nimic.
De ce? Pentru ca Boss grande cillone de berceni e numai unul si eu sunt ala. Stiu, am cam suferit la fraza asta si a parut putin coca, dar asta e, mi-e lene sa o sterg.

Avem gripa porcina in liceu, deci stam pe acasa. Bun. Eu in timpul asta tre sa invat. Nu mai ai timp de bloaga, acuma sunt ocupat cu fotografia mai mult decat oricand. Mi-am dat seama ca eu niciodata nu am inceput un lucru si l-am terminat cum am vrut eu si m-am multumit cu ce a iesit. Am zis ca daca e un lucru care vreau sa il fac bine in viata asta, macar fotografia sa fie, chiar daca e un hobby. Pana in prezent doar asta vreau sa imi iasa bine. Si scoala. Chiar daca nu prea reusesc blush.

Ultimele mele posturi au fost naspa, nu am avut nimic de ras in ele, am fost prost, inapt si mi-am dat seama de unele lucruri. Pe scurt: tot raul e spre bine, si sa mor de nu e adevarata expresia asta.

Povesti amuzante nu cred ca mai am, va zic doar ca ieri mi-am facut tema la romana la xerox. Adica am luat un caiet cu tema deja scrisa, am mers la xeroxul din coltul liceului si am tras pagina.laugh So what? decat sa failez fara tema, mai bine failez cu tema si cu talent/stil/in mod personal.

Am reparat un radio vechi, care a fost al bunicului. Samabta am stat 3 ore sa ma prind cum functioneaza jmechria dar pana la urma i-am dat de cap. Radioul sa zicem ca este o valoare prin faptul ca este de prin anii 50-60 si pe deasupra si nemtesc biggrin. Ce bine sa ai bunic aviator, mai ales pe vremea aia...

Am facut rost in sfarsit de cartile care imi lipseau. (O juva, un as, vreo doi nouari, chestii din astea) Glumeam. era vorba de manuale, dar cum eu am ceva cu cartile de joc, cu Toyota (masina si breloc) si cu Tarom si KLM (poze si machete de avioane), nu puteam sa las asta la o parte, trebuia sa scriu ceva sa umplu pagina.

Hai pac-pac si va pupa Cillone.