15 dec. 2009

Demanelizare in 4 etape.

Cu totii stiti de AA. (Alcoolici anonimi)
Intamplator in ziua aceea am citit un articol despre o AA care mi s-a parut interesant. Mi-am dat seama ca te poti dezobisnui de aproape orice lucru daca respecti anumite reguli.

Acuma constientizez ca nu sunt psiholog si ca nu stiu ce o sa scriu, dar hai sa incercam.
Cum programele astea se desfasoara in etape, asa va fi si al meu.



Mergi pe strada si fredonezi manele? Esti manelist.
Mergi pe strada si cand auzi cuvinte incepi sa contunui tu propozitia cu versuri din manele? Esti cocalar.
Mergi pe strada si incepi sa dansezi pe manele? Esti mai grav ca un cocalar.

Daca ai raspuns cu da la prima intrebare, esti manelist sau semi-cocalar, daca ai raspuns cu da la a doua intrebare esti cocalar infocat, iar daca ai raspuns cu da la ultima intrebare esti irecuperabil.


Daca te identifici printre primele doua specimene de mai sus, trebuie sa te lasi manipulat (adica sa te vindeci ca si asa tu nu pricepi prea multe ca esti coca sau coca/2). Cum se face aceasta manipulare? Pai nu e aia la care te gandesti tu. (adica sa o pui pe sor-ta sa pe frati-tu sa-ti faca o manareala) Trebuie sa respecti ce voi scrie eu aci:

Pasul 1. Se downloadeaza un mic programel care sterge manelele de prin calculator si apoi zici: sa moara mama daca mai downloadez manele vreodata.

Pasul 2. Sterge-le si pe cele din telefon. De preferabil da format la card. (e mai sigur asa)

Pasul 3. Incepi demanelizarea cu ceva tare. Adica hard. Hard rock, sau cacaturi de genul, heavy, stii tu. Orice nu suna a manea, adica ce nu iti place tie exact asta trebuie sa asculti. Zilnic, 3 ore pe zi.

Pasul 4. Daca inca nu ai reusit sa te demanelizezi, trebuie sa mori. Clar. Daca nu mori tu, sa moara atunci dujmanii tai.