26 dec. 2009

Multe si marunte (post pentru viper) [edited]

[l-am mai citit odata si am vazut ca sunt prea beat sa inteleaga cei care citesc, asa ca am reformulat ce nu era corect dpdv gramatical]

Asta e un post special pentru viper.

Am asteptat mai mult timp sa il scriu pentru ca eu am mai mult talent cand iau la bord niste martini, vin, wiskey. Ah, daca punem la socoteala si martiniul de ieri, un degetuc de Jack Daniels si niste sampanie dupa care nu mi-am revenit (cred), atunci inseamna ca sunt plin de talent. Bine, singura problema este ca nu sunt prea coerent, dar incercam baby, incercam.

Deeeeci vise ciudate ieri seara, da' ciudate rau, adica nu ma asteptam.
Sunt doua variante: ori mi se trage de la zaharuri, ori sunt prea inteligent, am IQ-ul prea mare si debitez prostii. Chiar si in vis. (Povestirile nu sunt la misto, nu sunt inventate, adica sunt inventate, dar inventate in vis, nu pe moment)

Bai frate, deci sa face ca io nush cum cacat trebuia sa salvez cumva lumea. Mergeam cu masina si la un moment dat ma trezesc  (in vis, stiu nu e o buna alegere a cuvantului) intr-o cladire in care lucrau niste cacati si nush ce pula mea o ardeau pe acolo dubios, da' dubios rau de tot, nu asa cum credeti voi. Faceau nush ce substanta, drog, pastila, apa, gen, fel, soi. Nici eu nu am inteles misiunea. Ideea era ca trebuia sa prind pe cineva, nu sa opresc "firma". Ma plimb eu pe acolo, ma intalnesc cu cunoscuti (care imi zic ca le este fircaaa, da' fricaa fricaaa, nu asa) si le zic sa stea frumos undeva intr-o camera. Alerg, sar, scamatorii de jmecheras, suferinta maxima, importanta fara numar, arfe peste fitze si fitze peste arfe, toate astea erau pe mine. Il prind eu pe rahatu' ala si mi se schimba visul. Ma trezesc, beau apa, ma culc la loc. Mai trece ceva timp si spre dimineata vine partea a 2-a.

Era noapte si eram in alta cladire. Actorul principal era viper. Cantaret de rock. Avea concert intr-o cladire, undeva pe un balcon exterior, nici balcon nu pot sa ii zic, nici scena, ceva de genu:


























Si baaaa, vine un troll. Da' nu un troll de pestera, un troll de forum. Cica astia sunt cei mai rai, mai ales aia de pe computergames.ro. Viper canta, era la solo, cu chitara in mana. Se apropie trollu' de el, care era mare cat balconu' si urat ca spumele marii, apoi viper se baga in seama cu el, lucru pe care nu il face de obicei. Zice:

Faaa, vii tu sa imi strici petrecerea? Sa imi dau drumu' pe tineeeeeeeeeeee, hraaaaaaaaaaaaac! ptiuuuuuuuuuu sa te scuip!

Si se face trollu' mic si se baga in carapaceee. Apoi viper coboara, adica sare de pe "scena" si vine la el, il prinde, si in visul meu se vad camerele de sus, cu viper uite asa:




















Si cu o fata din aia de om care a salvat situatia concluzioneaza: (Asta e cea mai tare parte din tot visul si am inceput sa mor de ras in somn, apoi m-am trezit si am constientizat ca eu de fapt radeam si fizic, nu numai psihic)

Pai ce, numai tu sa salvezi lumea, pasarica?

Imi pun copyright si in loc de pac-pac, o sa scriu replica asta, cu mici variatiuni.