28 dec. 2009

O chestie

Pentru ca inca odata viata bate filmul si bancurile, urmeaza un citat de pe un forum:

Mi-ai amintit de cineva care a avut o mica aventura. Ala era mai aiurit de felul lui, si cand a plecat la mare a luat telecomanda cu el, dar fara sa vrea, a bagat-o prin bagaje. Cum dracu a facut el ca atunci cand a scos bagajele din masina i-a cazut telecomanda. A doua zi cand merge la masina, ii zice lui nevasta-sa " Uite Crino, telecomanda exact ca a noastra, ce prost e ala care a pierdut-o"

Si acuma varinata mea:


Eu am fost odata plecat la munte(sambata) si ca sa nu imi mai pun portofelul in buzunarul pantalonilor, l-am bagat in geanta aparatului foto. (de telefoane nu ma despart niciodata) Cum am stat doar o noapte cazat si nu am platit eu, nu m-a interesat prea mult de portofel, si nici de aparat ca mi-era lene sa il scot din geanta, tin minte ca afara era destul de frig tongue.gif
Ajung frumos acasa (luni) si zic: hai sa vad ce bani mai am, etc. Caut portofelul pe birou>nimic, la sufragerie>nimic, in bucatarie>nimic, pe hol pe masuta>nimic. Eram de genul: mamaaa, stai sa vezi acuma, am pierdut buletinul, cardul, trebuie sa ma duc la politie, schimbat buletin, bla-bla. Deja faceam crize, nu stiam ce sa mai fac cand mi-am adus aminte ca eu de fapt il pusesem il geanta, tocmai ca sa nu mi-l fure cineva din pantaloni smile.gif)

Cheile le-am gasit odata in biblioteca, telecomanda la baie. Aveam un portofel care era foarte subtire si l-am trantit peste niste reviste. Juma de ora am stat sa il caut.


Tineti minte 3 cuvinte: Vadim Tudor presedinte!

Ah, nu, endul trebuia sa sune asa:
 Noroc ca a venit viper si mi-a salvat portofelul, nu e asa, pasarica?