31 dec. 2009

Planu' meu....

...a dat gres.

M-am gandit ca nou' an sa ma prinda cu 100 de posturi scrise pe blog, dar
se pare ca nu am avut ce scrie. Imi mai trebuiau inca 7-8 posturi cand mi-a trecut prin minte ideea si cam tot atatea zile, dar din pacate aveam la dispozitie doar 5 si nimic de povestit, deci planu' meu, cum zice si titlu a esuat. Am in momentul de fata 94, iar cu asta de il scriu acu' fac 95. Am zis: baaaa, ce cacat? Nu a fost sa fie 100, atunci 95 sa avem! Si uite ca avem!

Acuma vine urarea:

Sa ne gasim la anu' cum suntem si acuma. Daca talentu' e cu noi, noi sa avem si mai mult, daca nu e, sa avem cat sa ne ajunga si pe 2010, iar cei care au si pentru 2011, sa dea si la astia saracii si loviti de criza. Ceva in mine e stricat, simt asta pentru ca acum ascult Andreea Banica :|

2009 a fost pentru unii un an bun, pentru altii un an ~ ok, sau de cacat. La mine a trecut prin toate starile, pe scara logaritmica inversa. (Adica a inceput bine, a continuat si mai bine, si spre sfarsit a inceput sa se innece ca bosgoru' la mal, dar tot bine s-a terminat)
La voi sa fie pe scara exponentiala. (adica sa inceapa asa cum vreti si sa se termine de 10 la puterea lunii spre sfarsitul anului), la mine poate sa fie tot pe exponentiala ca nu ma supar.

Asadar, cine imi citeste blogul imi face placere, cine nu, onoare, deci tot eu ies pe plus.
Mesaj primit de la Alex Subaru pe telefon, sms pe care il "forwardez" si eu(a vrut el sa fie primul, ce e cu italic e modificare personala.):

Spune anului ce vine, sa-ti aduca numai bine (remember exponentiala). Si mai spune-i sa iti dea tot ce vrea inima ta... fericire, sanatate, sa fii bun in tot si toate

La anu' si La multi ani pasarica!