17 dec. 2009

Stirea de la ora 5

Chiar daca e ora 4 fara si mai ales ca e stire senzationala si in exclusivitate:

Soc si panica, intamplare din lumea incredibilului, de necrezut ce tocmai s-a petrecut.

Aflat pe o pajiste din jurul Bucurestiului, un om ne-a relatat ca a vazut cum o masina REBU a patruns in ilegalitate pe proprietatea proprie, personala si privata a acestuia si a inceput sa se infrupte cu animalele pe care acesta le pazea. Angajatul, cioban la oi, avea in grija 30 de cai, o herghelie intreaga, din care masina REBU a mancat 26 dintre cei mai frumosi. Dorind sa isi pastreze anonimatul, ciobanul a carui identitate nu o vom dezvalui ne-a declarat:

Stupefiat, am observat cum masina paraseste partea carosabila, acroseaza tabloul de electricitate a gardului electrificat, si printr-o miscare de extrosiune a unui degajament de apa, isi scoate dintii fiorosi si mananca 26 de cai.

La fata locului au sosit imediat politistii care au ajutat la degajarea traficului care se blocase din cauza curiosilor.

Ciobanul de cai a mai declarat:
In toata viata mea nu am mai vazut asemenea masinarie. Pana acuma am auzit doar de soare cu dinti, acuma am vazut masina cu dinti. Ce s-a ajuns de lumea asta. Sfarsitul este aproape, pocaiti-va si lasati-va Tibi, draga, de furat! Mi-au mancat animalele care la caruta se hămeaza in grupuri de 2, maxim 6 cai frumosi.

Actiunea s-a petrecut noaptea, iar localnicii dau vina pe Ciupacapra caruia i-au dat si un nou nume: Ciupacabalo (sugator de cai)

Dupa anumite investigatii organele de polutie au aflat ca soferul era din Caracal, ciobanul era la furt de cai si se afla sub influenta bauturilor de incalzire pe timp de iarna, iar moartea cailor, ei bine.....


Pac-pac