2 ian. 2010

Contract de colborare 2

Mda, recunosc, am incalcat contractul. Oarecum. Vroiam sa ma mut pe wordpress, am renuntat pentru ca incalcam ultimul articol din contractul semnat impreuna cu minm pe 25 mai 2009. Au fost in jur de 8 luni in care am povestit amandoi pe blog, eu mai mult, minm mai serios si mai frumos ca mine. Probabil asta a si fost motivul adevarat pentru care a renuntat sa mai scrie, poate pentru ca am gresit eu. ( Cica dragostea adevarata nu tine decat 8 luni, chiar el mi-a zis. )

Intotdeauna ma gandeam cum sa reusesti sa iti gasesti cuvinte potrivite pentru un post pe blog. Pentru mine e usor cand zic ceva ce mi s-a intamplat, am memorie buna, dar cand ceva vine din suflet, e cam greu. Iti trebuie exercitiu si eu n-am. In fine, motivele pot fi multe, prefer sa dau vina si pe astre, dar eu sunt cel mai vinovat din poveste asta, de fapt, individul este de vina cu orice face gresit, pentru ca el a decis sa faca alegerea respectiva. Singurul vinovat este el insusi. Individul.

Nu stiu cat de bine am reusit sa explic, poate nu intelegeti, dar daca stati sa cugetati, o sa vedeti ca am drepate.

Asadar, minme, daca mai citesti pe aci, si poate o sa o mai faci, eu te am in lista de blogger si sigur o sa mai citesc ce scrii chiar daca e mult prea serios pentru ce discut eu pe blog, sa stii ca mi-am dat seama, eu sunt vinovat. Eu am gresit. Nu numai acum si nu numai fata de tine. Contractul ramane, daca mai vrei sa scrii de placere esti invitatul meu, daca nu asta e. Asa ca pasarica, io tin la unele persoane si incerc sa le tin si pe ele pe langa mine. Daca tu nu ma mai vrei, atunci.... imi pare rau sa spun, dar e alegerea ta.

Sunt un porc. Si nu glumesc.